Pages

Support Penaja

Friday, May 20, 2011

Sungai paling kotor di dunia

Posted by mykhalis On 2:13 PM 27 comments

Sungai Citarum di Jawa Barat mungkin boleh dikatakan sungai paling kotor di dunia. Kalau di Malaysia mungkin sungai klang..sebab susah betul ada haiwan nak hidup kat situ kan? Tapi bila tengok sungai ni... Khalis tertanya juga..Apa haiwan yang nak hidup dalam ni kan??






perghh..camnela agaknya baunya kalau duduk di tepi sungai ni kan?

27 comments:

ya Allah. neh sungai ke daratan.

perhh.
x nmpak mcm sungai dahh.
kotor giler.

x nmpk cm sungai pn....=,=

kerajaan xnk tolong bersihkan ke??

uih, ni sungai ke tong sampah?? xbusuk ke?adoi ai wat la gotong royong sket

ayoyo... x sanggop weh nak dok tempat camnih.. uwaaa...

tetiba teringat sg gangga. penah tgk kt DC mak aiiii lbh kurang sm je dgn sg kt jawa ni

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

ouh man!camne nak hidup ni?

eeeeeeeeeeeeeeeeeee...............
geli geli geli !!!!

peh, byk nye sampah! rase macam boleh terapung je kalau kite berdiri atas sungai tu kan. konfem bau nye tersangat99x boo syuk!!!!

mcm mane la diorang bole hidup mcm nie yer

sgt2 kotor n x bersih..ish3

hahha,,, dh xde rupe sungai lagi pon.. ingat dulu sungai melaka jerk yang kotor :)

ish2.. mest berbau balik baju yg dibasuh tu...

Cuak aku tgok bro..ni bukn sg la bro..ni jalan raya belum siap..kan batu2 tu..hahahaha

Kotornya...
Mungkin semua sampah daripada satu negara dialirkan ke situ.
Macam manalah nanti kalau penyakit datang menyerang mereka.

tempat pembuangan sampah!!!

sumpah pengotor!!

Cintailah sungai kita..

ehhhh cnfuse sekejap, ni sungai ke tmpt pelupusan sampah ??? huhuhu

Ewww, tak tercapai akal ku.. -.-

Tentu jugak sungai terwangi di dunia..

samapi dh x nmpak air sungai nye... kotor sunguh...

pergh!! gila bab!! haha

orang kl pengotor..

kesian ikan2 dan hidupan sungai kat c2 suatu masa dulu...

dh xde rupe sungai dh ni,.aiyakkk,...ape yg diorg cri?,.sadisnye khdpan diorg ni,.kesian,.jgnla tmpt kte pon ade yg cmni,.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...