Sungai paling kotor di dunia

Sungai Citarum di Jawa Barat mungkin boleh dikatakan sungai paling kotor di dunia. Kalau di Malaysia mungkin sungai klang..sebab susah betul ada haiwan nak hidup kat situ kan? Tapi bila tengok sungai ni... Khalis tertanya juga..Apa haiwan yang nak hidup dalam ni kan??






perghh..camnela agaknya baunya kalau duduk di tepi sungai ni kan?

Comments

Fathiah Hamim said…
ya Allah. neh sungai ke daratan.
perhh.
x nmpak mcm sungai dahh.
kotor giler.
soooooour said…
x nmpk cm sungai pn....=,=
Bertuah jadi anak malaysia.
K.A.S. said…
kerajaan xnk tolong bersihkan ke??
cik sakdi said…
uih, ni sungai ke tong sampah?? xbusuk ke?adoi ai wat la gotong royong sket
deAnza-wAnda said…
ayoyo... x sanggop weh nak dok tempat camnih.. uwaaa...
giler pengotor....yerkk...
tetiba teringat sg gangga. penah tgk kt DC mak aiiii lbh kurang sm je dgn sg kt jawa ni

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011
Cik Teddy said…
ouh man!camne nak hidup ni?
Dayana Aj said…
eeeeeeeeeeeeeeeeeee...............
geli geli geli !!!!
Norfidayu said…
peh, byk nye sampah! rase macam boleh terapung je kalau kite berdiri atas sungai tu kan. konfem bau nye tersangat99x boo syuk!!!!
adwafarahin said…
mcm mane la diorang bole hidup mcm nie yer

sgt2 kotor n x bersih..ish3
hahha,,, dh xde rupe sungai lagi pon.. ingat dulu sungai melaka jerk yang kotor :)
saya YANA said…
ish2.. mest berbau balik baju yg dibasuh tu...
ArulchelseA said…
Cuak aku tgok bro..ni bukn sg la bro..ni jalan raya belum siap..kan batu2 tu..hahahaha
Awan Biru said…
Kotornya...
Mungkin semua sampah daripada satu negara dialirkan ke situ.
Macam manalah nanti kalau penyakit datang menyerang mereka.
Mira iiya said…
tempat pembuangan sampah!!!

sumpah pengotor!!
Azku said…
Cintailah sungai kita..
sharifahzakiah said…
ehhhh cnfuse sekejap, ni sungai ke tmpt pelupusan sampah ??? huhuhu
Miss Tira said…
Ewww, tak tercapai akal ku.. -.-
Koding said…
Tentu jugak sungai terwangi di dunia..
nelly said…
kotor gila ~~
akulahct said…
samapi dh x nmpak air sungai nye... kotor sunguh...
Azroy Kassim said…
pergh!! gila bab!! haha

orang kl pengotor..
mOon jOhari said…
kesian ikan2 dan hidupan sungai kat c2 suatu masa dulu...
dh xde rupe sungai dh ni,.aiyakkk,...ape yg diorg cri?,.sadisnye khdpan diorg ni,.kesian,.jgnla tmpt kte pon ade yg cmni,.

Popular Posts