Pekerjaan paling teruk??

Khalis ada post satu entry yang tajuknya lebih kurang sama.. Tapi kali ini bagi Khalis, erkk.. agak teruk arr


camne.. ada yang sanggup kerja membaiki lampin ahli sumo??wahahaha

Comments

bau die lak cm ne.. sehingga menusuk kalbu ke... hahaha
Wanie Affandi said…
hahahahah..kesian nye...!!!
adwafarahin said…
haihh tu bau x tau la nk ckp cmne tu
hahaha
ArulchelseA said…
baik budak tu keja perah susu lembu je la..
mOon jOhari said…
...kecik2 dah pandai cari kerja... :p
mykhalis said…
@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine wahahaha...tak tergamak nak membayangkan baunye
mykhalis said…
@Wanie Affandi itule pasal.. takpe..berdikari
mykhalis said…
@adwafarahin kalaula khalis tau..wahahha
mykhalis said…
@ArulchelseA kat sana tak banyak lembu kot
mykhalis said…
@mOon jOhari ke kene buli..keh keh keh
zarazueyin said…
adehhh..
mahal ke gajinyer tu?
kihkihkih
diorg yg ahli sumo tu xbley btolkn sndrik ek,.eeiisshh,.sian kt bdk tu,
Myzul said…
ahaks..mcm2 org jepun ni..diorang xleh betulkan sendiri mybe tgn diorang xleh capai kot kat belakang cawat 2.. :)

Popular Posts