Pages

Support Penaja

Saturday, May 21, 2011

Pekerjaan paling teruk??

Posted by mykhalis On 11:59 AM 14 comments

Khalis ada post satu entry yang tajuknya lebih kurang sama.. Tapi kali ini bagi Khalis, erkk.. agak teruk arr


camne.. ada yang sanggup kerja membaiki lampin ahli sumo??wahahaha

14 comments:

bau die lak cm ne.. sehingga menusuk kalbu ke... hahaha

hahahahah..kesian nye...!!!

haihh tu bau x tau la nk ckp cmne tu
hahaha

baik budak tu keja perah susu lembu je la..

...kecik2 dah pandai cari kerja... :p

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine wahahaha...tak tergamak nak membayangkan baunye

@Wanie Affandi itule pasal.. takpe..berdikari

@ArulchelseA kat sana tak banyak lembu kot

adehhh..
mahal ke gajinyer tu?
kihkihkih

diorg yg ahli sumo tu xbley btolkn sndrik ek,.eeiisshh,.sian kt bdk tu,

ahaks..mcm2 org jepun ni..diorang xleh betulkan sendiri mybe tgn diorang xleh capai kot kat belakang cawat 2.. :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...