Artis Hollywood bila dah mabuk

Sampai sekarang Khalis masih tak tau kebaikan arak nie. Pertama kalau kita orang Islam dah terang-terang haram.. mabuk..mahal..

Bila dah mabuk.. tu yg tido tak kira ngan sapa.. membunuh.. mengeji..

Belum lagi efek muntah.. bangun pagi kepala macam nak pecah.. opss.. Khalis tulis melalui pemerhatian di kaca tv.. Maka kenapa tak haramkan arak ni? Jujurnya.. Kerana Kuala Rompin ni dekat dengan Pulau Tioman yang juga merupakan pulau bebas cukai.. Anda akan dapati anak muda melayu minum arak secara terbuka.. memang dah macam takde agama.. Orang pulau tioman jangan nak menafikan la..

Jom layan gambar selebriti terkenal bila mabuk..











Janganla sesekali menghampiri arak.. tapi Khalis ada soalann.. pernah dengar minuman buah2an dalam botol cam wain tue.. camne?apa pendapat anda?kalau pergi pasaraya dia jual bahagian halal.. ape tah nama dia.. castling,,sizzling.ape tah..

Comments

cinta siswi said…
oo..teruk tol efek arak ni..tp still gk mnum..huhu..
ade ke abg khalis???
xpenah jmpa pun air tuh..jmpa ribena je..hehe..
Anonymous said…
Teruknya muka. Teruknya perangai.. Teruknya.. Ish ish..
kucarkacir said…
buruk bebeno muka depa..
cam beruk je.. =.=
jenama barbican x halal kan??
mykhalis said…
@cinta siswi itula pasal.. still tak tau kenapa diorang sanggup minum.. iskk
mykhalis said…
@Miss Tira arak..ibu segala maksiat
mykhalis said…
@kucarkacir kalau dah mabuk memang tak sedar diri punye.. kepala dah jadi bengong sebengongnye
mushroom said…
kebaikkan arak dpt memanaskan badan.. tu je..

x senonoh tgk org mabuk ni.. cam org gilak
mOon jOhari said…
muka bdk kuala rOmpin x dak? hehehe...
burOk benOr muka+perangai retis ni...
~~Ticer Wann~~ said…
entah apa-apa entah...

air yang macam Khalis sebut tu kalau was-was baik tinggalkan...
ajib said…
sparkling bro..sparkling...tapi tak memabukkan..
Koding said…
Kalau dah mabuk... serupa ajer perangai... x kira sape...
muka emma watson ja still comel.
yg lain suma umphhhh.
Azku said…
yg tu jus anggur berkarbonat je.. xmemabukkan..
amny said…
kalau dah mabuk..mcm2 bleh berlaku..
cikida said…
eeeuw...muke sume ape2 je..gelinye..macam org x sht..ape2 je la dorg ni..

Popular Posts