Cara menternak lintah

Sedia maklum, lintah hanya menyedut darah kotor dari badan manusia. Maka dengan itu lintah telah dikomersialkan supaya ianya menjadi amalan kesihatan.

Khalis memang tak kesah sangat dengan lintah.. cuma takut kalau mandi manda dia masuk di tempat tak sepatutnya.. Kalau macam orang laki ni takut masuk melalui "itu" kalau wanita "itu-itu" yerla,,wat nye dia beranak pinak dalam perut puas nak membuang..

Jom tengok cara penternakan lintah secara profesional.. Ape korang ingat diorang kutip lintah ni di hutan ke??

Banyak gila gambar nie,..,. harap bersabar untuk loading k? dan proses ini dilakukan di Russia





















Dengar cite nak bukak kilang kat Malaysia.. Pekerja wanita sahaja diperlukan.. Yang banyak darah digalakkan memohon..hehe

Comments

saya YANA said…
eeiii... geli nye....
ABU said…
is geli aku tengok.
tp mcm sedap je di makan..hahaha
Cik Sue said…
arghhh..tidak!!!!sgt2 mengelikan...
Cik TeN10 said…
eeeeeeeee mmg allergic ngn binatang ni.. geli !!!
kucarkacir said…
laa..mende kuning tu telur ke..
pelik betul..lintah punya la kecik..
tapi telur punya la besar..
qasehraihan said…
aiyaaaa...geliiiii!!!!!!!!!!


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html
Aslina said…
apsal nampak mcm sihat walafiat je lintah2 dorang?
amny said…
amni penah nyaris2 lintah nak masuk dalm ehemm time mandi banjir...time tu thun5..tapi cepat2 terperasan..n terus gemgam lintah smpai abes penyek..punya la geli time tuu..sebesar ibu jariii
mOon jOhari said…
gelila...kat danau kota ada buat terapi (yeke terapi) lintah...lintah dok bgayOt kat muka depa...errrr...meremang...kalo pacat xpe lagi....lintah ni besaQ...
Anonymous said…
Erk. Geli melihatnya..
Azura Mendezz said…
Adehhhh~~~ xsanggop den! =P
mykhalis said…
@saya YANA cute la..mana gelipun..ahaks
mykhalis said…
@ABU
hahah,,ko ada niat nak makan lintah ke?
mykhalis said…
@Cik Sue mana ada ngeri..biasa2 je
mykhalis said…
@Cik TeN10 mana leh allergik.. cumel nie
mykhalis said…
@kucarkacir wahhaha..ntahle..Khalispun tertanya2 jugak
mykhalis said…
@qasehraihan kenapa geli..jgn la geli
mykhalis said…
@Aslina yg ini ternak..mestila sihat jerk
mykhalis said…
@amny
wahahhaa..punya la tak snonoh punya lintah..mujur perasan
mykhalis said…
@mOon jOhari kat muka ke? kat kaki khalis sanggup la
mykhalis said…
@Miss Tira cuba kalau memegangnya..hehe
mykhalis said…
@Azura Mendezz mana leh tak sanggup..untuk kesihatan nie

Popular Posts