Pages

Support Penaja

Tuesday, May 17, 2011

Cara menternak lintah

Posted by mykhalis On 11:59 AM 22 comments

Sedia maklum, lintah hanya menyedut darah kotor dari badan manusia. Maka dengan itu lintah telah dikomersialkan supaya ianya menjadi amalan kesihatan.

Khalis memang tak kesah sangat dengan lintah.. cuma takut kalau mandi manda dia masuk di tempat tak sepatutnya.. Kalau macam orang laki ni takut masuk melalui "itu" kalau wanita "itu-itu" yerla,,wat nye dia beranak pinak dalam perut puas nak membuang..

Jom tengok cara penternakan lintah secara profesional.. Ape korang ingat diorang kutip lintah ni di hutan ke??

Banyak gila gambar nie,..,. harap bersabar untuk loading k? dan proses ini dilakukan di Russia





















Dengar cite nak bukak kilang kat Malaysia.. Pekerja wanita sahaja diperlukan.. Yang banyak darah digalakkan memohon..hehe

22 comments:

is geli aku tengok.
tp mcm sedap je di makan..hahaha

arghhh..tidak!!!!sgt2 mengelikan...

eeeeeeeee mmg allergic ngn binatang ni.. geli !!!

laa..mende kuning tu telur ke..
pelik betul..lintah punya la kecik..
tapi telur punya la besar..

aiyaaaa...geliiiii!!!!!!!!!!


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

apsal nampak mcm sihat walafiat je lintah2 dorang?

amni penah nyaris2 lintah nak masuk dalm ehemm time mandi banjir...time tu thun5..tapi cepat2 terperasan..n terus gemgam lintah smpai abes penyek..punya la geli time tuu..sebesar ibu jariii

gelila...kat danau kota ada buat terapi (yeke terapi) lintah...lintah dok bgayOt kat muka depa...errrr...meremang...kalo pacat xpe lagi....lintah ni besaQ...

Adehhhh~~~ xsanggop den! =P

@saya YANA cute la..mana gelipun..ahaks

@ABU
hahah,,ko ada niat nak makan lintah ke?

@Cik TeN10 mana leh allergik.. cumel nie

@kucarkacir wahhaha..ntahle..Khalispun tertanya2 jugak

@Aslina yg ini ternak..mestila sihat jerk

@amny
wahahhaa..punya la tak snonoh punya lintah..mujur perasan

@mOon jOhari kat muka ke? kat kaki khalis sanggup la

@Miss Tira cuba kalau memegangnya..hehe

@Azura Mendezz mana leh tak sanggup..untuk kesihatan nie

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...