Ragam warga emas

Seandainya kita dipanjangkan umur.. kita akan jadi warga emas..betul tak? Kalau dulu semua mantap-mantap dah boleh jadi kurang mantap.. Kalau dulu bertenaga, masa itu tiada tiada. Kalau dulu merupakan seorang cucu,mungkin dah ada cucu..

Segalanya pasti, cuba tanya diri kita, berapa ramai kawan-kawan dan sahabat kita yang lebih muda ataupun sebaya yang telah Allah panggil mengadap.. Sedangkan kita? masih dihitung amal baik buruk..ermmm..

Jom layan keletah warga emas..hehe















Semoga Khalis bahagia bersama isteri-isteri..anak-anak dan cucu-cucu di saat itu,, InsyaAllah.. Adehh..kene cubit..yerla.yerla..isteri je..bukan isteri-isteri..hehehe

Comments

Koding said…
x ingat mati laa tu...
yatie Awang said…
itu orang tua luar, bukan orang tua, dlm negara kita,
Cik TeN10 said…
muahaha.. haa kn dh kena cubit.. ^.^
Cik Teddy said…
haish..teruk la..haha
SD said…
weeee~~~~~~ tapi mcm tak sanggup je bila pikir dunia akn dtg sgt mncabar bagi org islam beriman
kucarkacir said…
yg keempat last tu..
diorg tgh buat seks ke? =.=''
dah tua pun buat ke?
Arpiiz said…
orang tua yang perrasan muda..^^

agak2nya kita bila tua macam mana lah ye..hehe
Tulip Putih said…
lawak la dorg nie..tp cm xlogik pn ade..hehe
cik sakdi said…
eh suweetnya mereka kakakah. biar la, budaya diorang, tp sangat suweet gambar last. main2 ngan cucu.

eh bro khalis merenyam perkataan isteri2. kang kene tdo luar nnt. haha
cikida said…
kui3,,kene cubet ke..ahhaaa..jgn wat pasal sudah..=p
warga emas mmg suka tnjuk middle finger ke?
hehe.
mushroom said…
sopannya warga mas tersebut huhuk.. makin tua makin bahagia lak tgk.. sweet
~~Ticer Wann~~ said…
makin tua makin romantik.. :D haha padan muka kena cubit.... cubit lagi...
qaseh mutiara said…
mcam mana tak berangan 'isteri2'..yg banyak komen kat blog khalis ni kan pompuan...
mykhalis said…
@Koding
ingat..tue enjoy tak habis..hehe
mykhalis said…
@yatie Awang kena cari ragam orang tua dalam negara kita nie
mykhalis said…
@Cik TeN10 ha4.. tak sempat nak elak
mykhalis said…
@Cik Teddy cik kecik dah tua2 nnt jgn jadi camni k?
mykhalis said…
@SD betul tue,, sedangkan zaman sekarang pun ramai yg tewas
mykhalis said…
@kucarkacir orang tue takde nafsu ke?
mykhalis said…
@Arpiiz itula pasal..semoga sempat tue..
mykhalis said…
@Tulip Putih tak logik camne memang betul..ahaks
mykhalis said…
@cik sakdi haahha..biasala..nak ngusik2..ahaks
mykhalis said…
@cikida sekarang tak wat lagi..hehehe
mykhalis said…
@syazana.not.single zaman muda2 dulu diorang ganas kott
mykhalis said…
@mushroom walaupun tua berani nak mencuba
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ tak baik tau batu api
mykhalis said…
@qaseh mutiara ehhh..yke?? tak perasan lee
Azku said…
hahaha.. lawak gile yg signboard tu..
wehh,siann,..tergolek die dlm lnkang,..ish3,..kdg2 kesian kn tgk org2 tue cm xde spe2 dh,..ank2 tah ke mane,.hope 1 day CN xcmtu,.ade ank2 dn suami d ssi,amin,.
~~Ticer Wann~~ said…
@mykhalis mana ada jadi batu api pun... haha.. haha

Popular Posts