Berlindung di dalam unta

If you’re a fan of Discovery Channel, you know about Bear Grylls’ crazy adventures from “Man vs. Wild”, and particularly about the famous camel carcass he used to protect himself in the Sahara Desert.
In an original advertising move to promote the new season of “Man vs. Wild”, Discovery Channel placed a replica of the camel carcass in Sydney’s Wynyard Park and put it up for rent, on a popular website.

Passers-by had the chance to crawl inside the carcass, dubbed Camelot,  to see how Bear felt during his survival test in Sahara, and also fill in a form telling Discovery why they would be the best tenant for this unusual property, for the chance to win a holiday voucher worth $2,500.

faham kan? Khalis malas nak terjemah sebab Khalis tak pernahpun tonton Man vs Wilds..tengok iklan ada lah..






Nampaknya kena cari kat YT episod nie

Comments

nida husna said…
unta betol ke tak ni?
mrs naymie said…
ape kate khlais try n post di sini...huhuhu
Awan Biru said…
Kreatiflah mereka tu. Nanti diorang letak pulak replika ikan paus.
~nsar~ said…
besaq bonggol dia.. sebab tu boleh tahan berhari-hari di padang pasir..
Anonymous said…
suka tgk man vs wild! sbb dia ajar skill hidup time2 emergency kat kawasan takde orang.. mana tau satu hari nnt tersesat ke, kapal terbang terhempas tp jadi survival ke, blh la mengaplikasikan apa yang dia ajar ;D
nelly said…
khalis masuklah dalam unta tu ..
hehehe
pas tu , amek gambar ~
=)
Anonymous said…
Tak tahu nak labelkan kreatif ke apa ni. Macam tak ada relevan je penciptaan tu. Hahaha.
mykhalis said…
@mrs naymie kalau muat masuk dalam nie
mykhalis said…
@Awan Biru wahahha..penuh satu bandar
mykhalis said…
@~nsar~ makanann banyak tue
mykhalis said…
@farah uihh..nak jadi heroin la nie..leh survivor
mykhalis said…
@Miss Tira dia nak bagi manusia supaya menghayati keadaan sukar
Anonymous said…
discover dlm perut unta ke??hehehe

Popular Posts