Pages

Support Penaja

Sunday, May 15, 2011

Apa perasaan anda!!

Posted by mykhalis On 12:26 PM 48 comments

cuba tengok gambar ini dan cuba bayangkan..sekiranya ua berlaku pada anda


Apa perasaan anda?

48 comments:

mmg nk kene ketuk mesin tuh!

tengok ni rasa berkecamuk di hati

perasaan?? gelak2 dlu..pastu jawab..."Y"..

tak perlu risau,hati berkecamuk, maki hamun mesin..pk secara logik..pape pun jawapan dia..tetap sama dengan 'Y'..Lol..hahaha

huh..nak kuar duit kne bawak kalkulator la jwbnye...

confirm menyumpah-nyumpah masa tu. sempat plak nk jwb soalan math dgn limit time bagai. perrgghh! hangin!

hahahaha
macam2...
memg nak kena nyumpah ngan org ramai la kan :)

kah3.......
rasa nak bom mesin tu...

memang kena bako je atm tu.. haha

hahahhaa rase nak bakoooo aje. bakoooooo !!! :DD

menagis sambil guling kat c2 sebab x dapat jwb soklan 2...

mak aih..xkan nak kena bawa buku utk solvekan equation ni semua..adoiyaii..

fiqah pagil backhoe suruh bom.. haha

Terus tekan "BATAL".. Hehehe.

giler ade jugak cmni..mmg menangis la aku klu x dpt bawak kuar duit..

@adwafarahin kalau la beoleh dihempas2 kan?

@Pendekar Laut kalaula terkena kat batang hidung betul2.. haruu

@K.A.S. tetap tak faham.. kenapa y?

@Encik Bedak Sejuk tengah serabut nak duit kena mengira?mmg tak dapat jawapannye

@HAJAR hasan a'ahkan? siap ada masa terhad tue

@ieyla taku semua orang ready ngan parang je

@misz farahniza bom?? kena mintak ngan najib nie

@Mira iiyatak terkena memang gelak..cube kalau kena..

@sharifahzakiah awakpun nak bakoo jugak!!..perghh

@mOon jOhari janganla sampai guling2,,tak baik tau

@chii
kalau fahamm ..macam khalis apepun tak faham

@~nsar~ beckhoe untuk langgar la..bukan bom

@mykhalis bg mnjawab kemusyhkilan khalis..slh 1 perkara yg mnarik ttg matematik adalah soalan = jawapan..
dalam istilah lain iaitu "persamaan"

segala mak nenek nombor2 dan simbol2 dalam tu disamakan dengan 1 huruf..iaitu 'y'..

jadi kalo kira bagai nak rak sampai dapat jawapan pon..jawapan dia still sama dengan 'y'..

contohlah sekiranya kira2 dapat jawapan 20..jadi kita akan tulis 'y=20'..

harap2 dapat membantu brade khalis..

Pastinya lepas tu.. orang ramai pakat2 tukar akaun ke bank lain...

taip je "syntax error"

banyak sangat unknown.

klu nk taip Y kat atm ni kene msuk SMS mode dlu sbb slalu atm kan kuar nombor je klu tkan keypad tuh haha

rasa macam nak bom je mesin atm uwh.

haha..scary pnya mesin..btw, awak patut tukar kaler komen ni tau.x dpt baca..

hak3, mmg nak kena la mesin tu.
org dok kalut2 nk kuarkn duit, tetiba ja kuar math plak.

hampeh je kan..haishh..

cari mesin lain plak..hehe

KAh kah kah... siyot je atm macam ni
.
.
.
.
XOXO, Chempaka Sari

kalau aku terus x jadik nak kua duit huhuk

ada talian hayat tak?

kalau tak de.. kita bako je

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...