Apa perasaan anda!!

cuba tengok gambar ini dan cuba bayangkan..sekiranya ua berlaku pada anda


Apa perasaan anda?

Comments

adwafarahin said…
mmg nk kene ketuk mesin tuh!
Pendekar Laut said…
tengok ni rasa berkecamuk di hati
K.A.S. said…
perasaan?? gelak2 dlu..pastu jawab..."Y"..
K.A.S. said…
tak perlu risau,hati berkecamuk, maki hamun mesin..pk secara logik..pape pun jawapan dia..tetap sama dengan 'Y'..Lol..hahaha
huh..nak kuar duit kne bawak kalkulator la jwbnye...
HAJAR hasan said…
confirm menyumpah-nyumpah masa tu. sempat plak nk jwb soalan math dgn limit time bagai. perrgghh! hangin!
ieyla said…
hahahaha
macam2...
memg nak kena nyumpah ngan org ramai la kan :)
Gadis Rama-Rama said…
grrrr....

siap la atm tuh!
misz farahniza said…
kah3.......
rasa nak bom mesin tu...
Mira iiya said…
erk..!! hahaha..,
puteri ain said…
memang kena bako je atm tu.. haha
sharifahzakiah said…
hahahhaa rase nak bakoooo aje. bakoooooo !!! :DD
mOon jOhari said…
menagis sambil guling kat c2 sebab x dapat jwb soklan 2...
chii said…
mak aih..xkan nak kena bawa buku utk solvekan equation ni semua..adoiyaii..
~nsar~ said…
fiqah pagil backhoe suruh bom.. haha
Anonymous said…
Terus tekan "BATAL".. Hehehe.
kucarkacir said…
giler ade jugak cmni..mmg menangis la aku klu x dpt bawak kuar duit..
mykhalis said…
@adwafarahin kalau la beoleh dihempas2 kan?
mykhalis said…
@Pendekar Laut kalaula terkena kat batang hidung betul2.. haruu
mykhalis said…
@K.A.S. memang jawapannya y ke?
mykhalis said…
@K.A.S. tetap tak faham.. kenapa y?
mykhalis said…
@Encik Bedak Sejuk tengah serabut nak duit kena mengira?mmg tak dapat jawapannye
mykhalis said…
@HAJAR hasan a'ahkan? siap ada masa terhad tue
mykhalis said…
@ieyla taku semua orang ready ngan parang je
mykhalis said…
@Gadis Rama-Rama pukul itu atm..pukul..
mykhalis said…
@misz farahniza bom?? kena mintak ngan najib nie
mykhalis said…
@Mira iiyatak terkena memang gelak..cube kalau kena..
mykhalis said…
@puteri ain sampai nak membako??
mykhalis said…
@sharifahzakiah awakpun nak bakoo jugak!!..perghh
mykhalis said…
@mOon jOhari janganla sampai guling2,,tak baik tau
mykhalis said…
@chii
kalau fahamm ..macam khalis apepun tak faham
mykhalis said…
@~nsar~ beckhoe untuk langgar la..bukan bom
mykhalis said…
@Miss Tira senang..cari atm lain kan?
mykhalis said…
@kucarkacir hahaha.. sabo saboo
K.A.S. said…
@mykhalis bg mnjawab kemusyhkilan khalis..slh 1 perkara yg mnarik ttg matematik adalah soalan = jawapan..
dalam istilah lain iaitu "persamaan"

segala mak nenek nombor2 dan simbol2 dalam tu disamakan dengan 1 huruf..iaitu 'y'..

jadi kalo kira bagai nak rak sampai dapat jawapan pon..jawapan dia still sama dengan 'y'..

contohlah sekiranya kira2 dapat jawapan 20..jadi kita akan tulis 'y=20'..

harap2 dapat membantu brade khalis..
Anonymous said…
kita bako jer...hehehe
Koding said…
Pastinya lepas tu.. orang ramai pakat2 tukar akaun ke bank lain...
Aslina said…
taip je "syntax error"

banyak sangat unknown.
apitzhnu said…
klu nk taip Y kat atm ni kene msuk SMS mode dlu sbb slalu atm kan kuar nombor je klu tkan keypad tuh haha
Meera said…
rasa macam nak bom je mesin atm uwh.
mAn mEL said…
haha..scary pnya mesin..btw, awak patut tukar kaler komen ni tau.x dpt baca..
hak3, mmg nak kena la mesin tu.
org dok kalut2 nk kuarkn duit, tetiba ja kuar math plak.
cikida said…
hampeh je kan..haishh..
amny said…
cari mesin lain plak..hehe
Chempaka Sari said…
KAh kah kah... siyot je atm macam ni
.
.
.
.
XOXO, Chempaka Sari
mushroom said…
kalau aku terus x jadik nak kua duit huhuk
ada talian hayat tak?

kalau tak de.. kita bako je

Popular Posts