Seandainya haiwan memerlukan alat bantuan dalam hidup

Sebagai manusia kita selalu membayangkan..bagusnya ada basikal.. dah ada basikal..bestnye ada moto..dah ada moto..sedapnya ada kereta.. dah ada kereta,, kalau dapat kapa terbang best nie..

Begitulah seterusnya.. sentiasa ada permintaaan dalam kehidupan agar mudah kita nak wat kerja..kan?

Tapi cuba kita bermain imigianasi,, apakah alat bantuan yang mereka perlukan dalam kehidupan mereka sehari-harian?
















camne?camne? Khalis malas nak wat keterangan..cuba gunakan imiginasi anda..wahahha

Comments

sharifahzakiah said…
hehehe kreatifnye haiwan2 ini. huhuhu suke suke ;) mne la dpt gmbr2 pelik ni ek. hehe
mOon jOhari said…
ala tOmey tOmey....hmmm sib baek depa x dak akai mcm kita....
Miss Shikio said…
yg picture last skali tu~

cuba bayangkan binatang tu xdak alat pernafasan kan or pernafasan dia tersekat2..mst cepat mati. ahaha~
hahaha.. golongan bintang pon ade wat kajian tentang sains fizik n kimia yerk :)
amny said…
hahaha..imaginasi yg tinggi
haha.
kucin tu bkak bulu tros x comel.
Puan Kutu said…
kalaulah betul..hahaha..
Cik Teddy said…
whoa! trfikir plak kan..so,para manusia,belajarlah untuk berkata cukup!bersyukurlah..
qasehraihan said…
hahaha..comel je entry ni..

hai khlais..
khalis dh lama xdtg umah kita..huhu


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html
N.A.M said…
hahahaha...xleh bayang kalau betul2 wujud..pape pun..nampak comel jer...wakakaka...

check out my new cartoon..

http://namterritory.blogspot.com/2011/05/selamat-hari-cikgu-cartoon.html
saya YANA said…
katak naik sketboart.. tak melompat la.. hahaha..
kucarkacir said…
comel giler itik tuu..
mykhalis said…
@sharifahzakiah bukan haiwan la kreatip..hahaha..
mykhalis said…
@mOon jOhari kalau ada kita la yg kena buru agaknya
mykhalis said…
@Miss Shikio itula.. sian dia badan berat atas darat
mykhalis said…
@amny
tersangat tinggi agaknya
mykhalis said…
@syazana.not.single kucing tu hilang keyakinan diri agaknya
mykhalis said…
@Puan Kutu memang semua naik pening kepala la
mykhalis said…
@Cik Teddy betul tue.. jgn lupa kelebihan yg kita ada
mykhalis said…
@qasehraihan khalis akan kembali aktif..ehe
mykhalis said…
@N.A.M
already check..wahaha.. kalau la betul2 wujud..kelam kabutdunia nie
mykhalis said…
@saya YANA dia nak laju punya..
mykhalis said…
@kucarkacir mmg comel sungguh..
cik sakdi said…
gambar last, makin naik lemak la beliau, haha

Popular Posts