Pages

Support Penaja

Tuesday, May 17, 2011

Seandainya haiwan memerlukan alat bantuan dalam hidup

Posted by mykhalis On 2:31 PM 25 comments

Sebagai manusia kita selalu membayangkan..bagusnya ada basikal.. dah ada basikal..bestnye ada moto..dah ada moto..sedapnya ada kereta.. dah ada kereta,, kalau dapat kapa terbang best nie..

Begitulah seterusnya.. sentiasa ada permintaaan dalam kehidupan agar mudah kita nak wat kerja..kan?

Tapi cuba kita bermain imigianasi,, apakah alat bantuan yang mereka perlukan dalam kehidupan mereka sehari-harian?
















camne?camne? Khalis malas nak wat keterangan..cuba gunakan imiginasi anda..wahahha

25 comments:

hehehe kreatifnye haiwan2 ini. huhuhu suke suke ;) mne la dpt gmbr2 pelik ni ek. hehe

ala tOmey tOmey....hmmm sib baek depa x dak akai mcm kita....

yg picture last skali tu~

cuba bayangkan binatang tu xdak alat pernafasan kan or pernafasan dia tersekat2..mst cepat mati. ahaha~

hahaha.. golongan bintang pon ade wat kajian tentang sains fizik n kimia yerk :)

hahaha..imaginasi yg tinggi

haha.
kucin tu bkak bulu tros x comel.

kalaulah betul..hahaha..

whoa! trfikir plak kan..so,para manusia,belajarlah untuk berkata cukup!bersyukurlah..

hahaha..comel je entry ni..

hai khlais..
khalis dh lama xdtg umah kita..huhu


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

hahahaha...xleh bayang kalau betul2 wujud..pape pun..nampak comel jer...wakakaka...

check out my new cartoon..

http://namterritory.blogspot.com/2011/05/selamat-hari-cikgu-cartoon.html

katak naik sketboart.. tak melompat la.. hahaha..

@sharifahzakiah bukan haiwan la kreatip..hahaha..

@mOon jOhari kalau ada kita la yg kena buru agaknya

@Miss Shikio itula.. sian dia badan berat atas darat

@syazana.not.single kucing tu hilang keyakinan diri agaknya

@Puan Kutu memang semua naik pening kepala la

@Cik Teddy betul tue.. jgn lupa kelebihan yg kita ada

@qasehraihan khalis akan kembali aktif..ehe

@N.A.M
already check..wahaha.. kalau la betul2 wujud..kelam kabutdunia nie

gambar last, makin naik lemak la beliau, haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...