Pages

Support Penaja

Tuesday, May 17, 2011

Syurga miniatur

Posted by mykhalis On 10:48 AM 21 comments

Miniatur ialah seni di mana semua benda dikecilkan dalam skala tertentu dan menjadikannya dalam satu permandangan.. Terlalu banyak minatur yang hebat-hebat di dunia.. Tapi yang Khalis nak kongsikan kali ini kerana kedetailannya.. perghh.. superbb

Dari gunung ke laut..dari desa ke kota..semuanya digambarkan dengan begitu cantik sekali..

Tiba-tiba teringat kat Sanyo.. berlagak kat Nobita kerana dia ada bilik bawah tanah yang menempatkan miniatur wonderlandnya..












cantik sangat.. mesti banyak diorang habiskan masa dan tenaga nak siapkan semua nie kan? Kat malaysia taman lego dah beroperasi belum ek?

21 comments:

lawanya... nk tengok yang real punya..tak mau dalam gambar ja.. :D

mesti sakit mata nak buat bende2 kecik ni kan.. nak tengok kesempurnaan nye lagi...

haishh.. mst berjuta2 kos nak buat kan

best nya!!!

sy kalo tgk bnde2 cmni mst brimaginasi jd kcik pas2 men kt kwsn 2..haha

perhh, cantik.
mmg rumit nk buat

huh..memang menarikk....mesti beriban habis nii

woahh seyes menarik ! huhu, btw ada je laki masuk remaja :)

Yeaah, sangat cantik.. Hehehe..

@~~Ticer Wann~~ kena pergi kat sini la jawabnya

@Miss Shikio bayaran masuk mesti mahal kat sini

@Gila
bestnyeee.. khalispun selalu terbayang cam tue jugak

@syazana.not.single banyak masa dihabiskan dalam pembuatan tempat ni agaknya

@amny
kompom la kot..bukan murah model2 nie

@Dayana AZ ada ek? sebab khalis baca maskulin je

@mOon jOhari kesempurnaan diutamakan di sini agaknya

@Miss Tira puasla nak tangkap gambar kat sini

bro. legoland kat jb tu ke?lom ag la. tahun depan rancangnya. yipieeee haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...