Syurga miniatur

Miniatur ialah seni di mana semua benda dikecilkan dalam skala tertentu dan menjadikannya dalam satu permandangan.. Terlalu banyak minatur yang hebat-hebat di dunia.. Tapi yang Khalis nak kongsikan kali ini kerana kedetailannya.. perghh.. superbb

Dari gunung ke laut..dari desa ke kota..semuanya digambarkan dengan begitu cantik sekali..

Tiba-tiba teringat kat Sanyo.. berlagak kat Nobita kerana dia ada bilik bawah tanah yang menempatkan miniatur wonderlandnya..












cantik sangat.. mesti banyak diorang habiskan masa dan tenaga nak siapkan semua nie kan? Kat malaysia taman lego dah beroperasi belum ek?

Comments

~~Ticer Wann~~ said…
lawanya... nk tengok yang real punya..tak mau dalam gambar ja.. :D
saya YANA said…
mesti sakit mata nak buat bende2 kecik ni kan.. nak tengok kesempurnaan nye lagi...
Miss Shikio said…
haishh.. mst berjuta2 kos nak buat kan

best nya!!!
Gila said…
sy kalo tgk bnde2 cmni mst brimaginasi jd kcik pas2 men kt kwsn 2..haha
Cik Sue said…
macam real jer kan...
perhh, cantik.
mmg rumit nk buat
amny said…
huh..memang menarikk....mesti beriban habis nii
Dayana AZ said…
woahh seyes menarik ! huhu, btw ada je laki masuk remaja :)
mOon jOhari said…
wOw...telitinya keja...
Miss Tira said…
Yeaah, sangat cantik.. Hehehe..
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ kena pergi kat sini la jawabnya
mykhalis said…
@saya YANA tau takpe..rumit dan leceh
mykhalis said…
@Miss Shikio bayaran masuk mesti mahal kat sini
mykhalis said…
@Gila
bestnyeee.. khalispun selalu terbayang cam tue jugak
mykhalis said…
@Cik Sue itula..detail gile
mykhalis said…
@syazana.not.single banyak masa dihabiskan dalam pembuatan tempat ni agaknya
mykhalis said…
@amny
kompom la kot..bukan murah model2 nie
mykhalis said…
@Dayana AZ ada ek? sebab khalis baca maskulin je
mykhalis said…
@mOon jOhari kesempurnaan diutamakan di sini agaknya
mykhalis said…
@Miss Tira puasla nak tangkap gambar kat sini
cik sakdi said…
bro. legoland kat jb tu ke?lom ag la. tahun depan rancangnya. yipieeee haha

Popular Posts