Pages

Support Penaja

Thursday, May 19, 2011

Wanita dan ketiak berbulu

Posted by mykhalis On 3:02 PM 20 comments

Siapa makan cili dia rasa pedas

ewwwwwwww













5 gambar pertama ok lagik..tapi bila dah nak last2 rasa nak yerkkkk..

Girls.. please shave ur pit

20 comments:

eee wekkk wekkk ! pngotornyee... memalukan kaum wanita tul. ish3

weh giler r! menternak bulu tiak pe?peh panjang siot!!! peh dan pergh! haha

muahahaha....ade gak pompuan cam ni..huhu...nak pakai sleeveless pon agak2 r..nak angkat ketiak pon pk la 500x dulu...memalukan model deodorant nivea la cam nih..

baru nak stim.. teros xjd la cm ni.. hahaha

haha, ni apahal tayang gambar bulu ketiak ni..^^

tak blh bla pompuan ada bulu kepet..hahhaa pengotr..

hilang nafsu seks aku..hahaha

haha..lawa kot..
hahahahahahahahaahahahahahahahaha

kot ye pun kave2 la.. kalau x nak kave pun cuko la.. g tayang wtpe.. x segan duh haha

hahaha..ni pesyen berbulu kot..ngehngehngeh

haha. subur tu.
xpe2.
haha.
gmbr last, yuckss.

ya rabbi. tolong jaga kebersihan ye

dill.

peh~~ xley blah!!
{sambil dgn spontannya tgk armpit sendirik!!}
nasib bek Cik Mendezzz owez well shave..hahahahhahhaaah!! =P

Muntah hijau.. Blueeak..

kalau pompuan tau lak nak ckap pgotor.yg lelaki tu??sama je..memang la geli dgn pompuan camni,tp itula yg pompuan rse bile jumpa llaki sama spesis camni..

....pesyen baru ka ni???? meriahnya...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...