Anak saudara Osama Laden model seksi

Iman tak dapat di jual beli
Ia tiada di sisiran pantai

Ia tak dapat diwarisi
Dari seorang ayah yang bertaqwa

Jika tidak kembali pada Allah..

Teringat lirik lagu nie.. che teka sape nyanyi..hehe

Ada orang kata propaganda.. tapi Wafah Dufour sudah beberapa kali keluar di kaca televisyen..
Jom tengok Wafah yang seksi meksi..








Jangan kata korang terkejutla.. kita kat Malaysia artis lagi teruk pakai camnipun ada.. betul tak?

Comments

kucarkacir said…
anak die ke?
awat x sama pun..
seksi je buat apa..
bukan lawa pun..hohoho..
over lak aku ni..
Miss Shikio said…
bibir tebal~

heheheh~
wath said…
KOMPEM ke darah daging dia ni?
Anonymous said…
anak dia ke ni??cm yakin x yakin je...
mushroom said…
errr... bibir dia tuuuu
mykhalis said…
@kucarkacir anak saudara arr..seksi jerla lebih..kan kan?
mykhalis said…
@Miss Shikio amboii..kutuk orang ekk..tak baik tau
mykhalis said…
@wath
kompem la ni..tak caye kena kaji lagik..ahaks
mykhalis said…
@mushroom memang seksi kan?
sharifahzakiah said…
whoaaaa seksi nyeeee..huhu sbb ank sdre jd mcmni kot. tp xtau laa kalo ank sndiri dibiarkan mcmni. huhu
saya YANA said…
Yana teke... lagu raihan..iman mutiara.. hahaha..

erm.. seksi la jugak... hidup berpublisiti kan mewah.. tu sebab jadi pilihan dia kot..
Anonymous said…
Anak saudara dia.. Hmm, kemewahan membutakan hati..
Naddia said…
confirm ke nie??
bibir besor takmau kalah tuu.
hoho.
mykhalis said…
@sharifahzakiah itula pasal.. anak saudara jauh agaknya
mykhalis said…
@saya YANA dahla yana je sorang teka..betul pulak tue.. pandaii
mykhalis said…
@Miss Tirayerla..osama sendiri dari keluarga kaya gile kan?
mykhalis said…
@Naddia che google che google..wahaha
mykhalis said…
@syazana.not.single lambang kemungilan..biasa arr
Puan Kutu said…
lagu raihan.haha..emm artis malaysia seksi lg kot!
~~Ticer Wann~~ said…
dalam setandan pisang takkan semuanya elok...mesti ada yang busuk...
cik sakdi said…
sedangkan anak darah daging Nabi Nuh a.s pon dgl n menentang ayahnya inikan pula keponakkan osama yang bibirnya kelihatan agak palsu seperti tayar besikal. haha
mommie yuyu said…
alar khalis, artis kita banyak mcm ni.artis luar lagi la..lagi satu, jangan ingat anak tok iman dan mak haji semuanya pakai tudung labuh dan berjalan kepit..ada yang anak pelcur atau gro lagi baik perangainya..wallahualam..

pssst ; lama x dpt jenguk sini..
mykhalis said…
@Puan Kutu tau takper..artis malaysia meamng takde masalah la
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ tapi ada tak dalam setandan pisang buruk ada yg elok sebiji?
mykhalis said…
@cik sakdi betul2.. sokong ngan statement nie
mykhalis said…
@mommie yuyu yup.. semuanya terpulang pada kita..tapi biarlah yg baik2 sahaja.. takpela..mesti tengok bz ngan tarikh nak sambut baby kan?
Anonymous said…
setuju....artis m'sia pun sama jer...yg lirik lagu 2,lagu raihan kann ingt lagi wak2 lawan nasyid wak2 kt skolah dlu,popular lagu 2...;)

Popular Posts