Pages

Support Penaja

Wednesday, May 18, 2011

Anak saudara Osama Laden model seksi

Posted by mykhalis On 6:47 PM 29 comments

Iman tak dapat di jual beli
Ia tiada di sisiran pantai

Ia tak dapat diwarisi
Dari seorang ayah yang bertaqwa

Jika tidak kembali pada Allah..

Teringat lirik lagu nie.. che teka sape nyanyi..hehe

Ada orang kata propaganda.. tapi Wafah Dufour sudah beberapa kali keluar di kaca televisyen..
Jom tengok Wafah yang seksi meksi..








Jangan kata korang terkejutla.. kita kat Malaysia artis lagi teruk pakai camnipun ada.. betul tak?

29 comments:

anak die ke?
awat x sama pun..
seksi je buat apa..
bukan lawa pun..hohoho..
over lak aku ni..

KOMPEM ke darah daging dia ni?

anak dia ke ni??cm yakin x yakin je...

errr... bibir dia tuuuu

@kucarkacir anak saudara arr..seksi jerla lebih..kan kan?

@Miss Shikio amboii..kutuk orang ekk..tak baik tau

@wath
kompem la ni..tak caye kena kaji lagik..ahaks

whoaaaa seksi nyeeee..huhu sbb ank sdre jd mcmni kot. tp xtau laa kalo ank sndiri dibiarkan mcmni. huhu

Yana teke... lagu raihan..iman mutiara.. hahaha..

erm.. seksi la jugak... hidup berpublisiti kan mewah.. tu sebab jadi pilihan dia kot..

Anak saudara dia.. Hmm, kemewahan membutakan hati..

bibir besor takmau kalah tuu.
hoho.

@sharifahzakiah itula pasal.. anak saudara jauh agaknya

@saya YANA dahla yana je sorang teka..betul pulak tue.. pandaii

@Miss Tirayerla..osama sendiri dari keluarga kaya gile kan?

@Naddia che google che google..wahaha

lagu raihan.haha..emm artis malaysia seksi lg kot!

dalam setandan pisang takkan semuanya elok...mesti ada yang busuk...

sedangkan anak darah daging Nabi Nuh a.s pon dgl n menentang ayahnya inikan pula keponakkan osama yang bibirnya kelihatan agak palsu seperti tayar besikal. haha

alar khalis, artis kita banyak mcm ni.artis luar lagi la..lagi satu, jangan ingat anak tok iman dan mak haji semuanya pakai tudung labuh dan berjalan kepit..ada yang anak pelcur atau gro lagi baik perangainya..wallahualam..

pssst ; lama x dpt jenguk sini..

@Puan Kutu tau takper..artis malaysia meamng takde masalah la

@~~Ticer Wann~~ tapi ada tak dalam setandan pisang buruk ada yg elok sebiji?

@cik sakdi betul2.. sokong ngan statement nie

@mommie yuyu yup.. semuanya terpulang pada kita..tapi biarlah yg baik2 sahaja.. takpela..mesti tengok bz ngan tarikh nak sambut baby kan?

setuju....artis m'sia pun sama jer...yg lirik lagu 2,lagu raihan kann ingt lagi wak2 lawan nasyid wak2 kt skolah dlu,popular lagu 2...;)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...