Pages

Support Penaja

Monday, May 16, 2011

Merekapun nak bergambar juga..hehe

Posted by mykhalis On 8:31 PM 44 comments

Gambar lama ni..mesti ramai dah tengok












ini semua mesti tipu kan? kan? kan?

44 comments:

eh btol ke ni? seram ah.

dill.

hak3.
'ini semua mesti tipu kan? kan? kan?'
khalis takut letewww.
hik3.

hahahaha... entah la Khalis... huhuhuhh.... cam ngeri je nak begambo....

hantu pon nak photoshoot jugak

hehehe~

mintak simpang lah dari semua nih

mungkin ada yg betul ada yg tipu...

Khalis ni tak pasal2 buat akak takut ni..
Khalis, jangan pandang belakang tau!

haish..wat bulu roma aku menegak je!

boleh caye ke tak gambar2 ni ek?

uitttt...takuttttt..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

ntah la pakcik khalis..susah nk pecaya bnde2 camni..huhu
eh,pakcik khalis x takut ke tengok gambar2 ni?

Haha
Hantu ni pndai interprem ja, nk msuk dlm gmbr mintak la izin, malu la tu, tu yg interprem tetibe ni hehehe

hantu dah moden..nk bergambar gak..ehhehe

antOo sekarang pandai interprem...hikhik

ada yg tipu, tp mcm ade gk yg betol . seram!

Byk yg tipu kot.mgkin jugak ada yg betul.klu betul mesti seram.haha..

pic 1 ngan 6 antu yang same. kuat inteprem nih. hehe

@dill
hehe..betulla nie..ntah le sebanarnya..

@Miss Shikio kenapa mintak simpang.. kan dah ada trafik light?

@hani@debumelukut hehe..jgnla pesan camtu..ingat khalis tak takut ke?

@Norfidayu ini mesti dah turun sekarang nie

@rj Etika kalau percaya kita seram..kalau tak percaya takde ape2..

@qasehraihan wahahha.. jgnla takut sampai camtu sekali

@apitzhnu itula pasal..mahal tu nak cuci kodak

@amny
kalau moden takpe..takut dari zaman dulu

@mOon jOhari diorangpun nak masuk blog jugak

@Meera
harap2 la semua ni tipu..kan?

@Puan Kutu kalau tak seram memang hati kering arr

@Fir
kurang perhatian di kalangan kawan2 dia agaknya

siot la bro khalis orang tengok gambar ni kul 2 pagi. len kali bg warning dulu, hahah takooot!! len kali singgah siang2 la. haha

konek ke ape?

gambo 1 dengan 6 sama sial hantu dia.

agak-agak la kalau nak percaya pun.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...