Merekapun nak bergambar juga..hehe

Gambar lama ni..mesti ramai dah tengok












ini semua mesti tipu kan? kan? kan?

Comments

dill said…
eh btol ke ni? seram ah.

dill.
hak3.
'ini semua mesti tipu kan? kan? kan?'
khalis takut letewww.
hik3.
saya YANA said…
hahahaha... entah la Khalis... huhuhuhh.... cam ngeri je nak begambo....
Miss Shikio said…
hantu pon nak photoshoot jugak

hehehe~

mintak simpang lah dari semua nih
mas saari said…
mungkin ada yg betul ada yg tipu...
Khalis ni tak pasal2 buat akak takut ni..
Khalis, jangan pandang belakang tau!
Norfidayu said…
haish..wat bulu roma aku menegak je!
gambar betol or edit ni bro :)
kucarkacir said…
kenapa post mlm2 !!
T,T
rj Etika said…
boleh caye ke tak gambar2 ni ek?
qasehraihan said…
uitttt...takuttttt..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html
Cik Teddy said…
ntah la pakcik khalis..susah nk pecaya bnde2 camni..huhu
eh,pakcik khalis x takut ke tengok gambar2 ni?
~~Ticer Wann~~ said…
macam tipu ja... haha...
apitzhnu said…
Haha
Hantu ni pndai interprem ja, nk msuk dlm gmbr mintak la izin, malu la tu, tu yg interprem tetibe ni hehehe
amny said…
hantu dah moden..nk bergambar gak..ehhehe
mOon jOhari said…
antOo sekarang pandai interprem...hikhik
Meera said…
ada yg tipu, tp mcm ade gk yg betol . seram!
Puan Kutu said…
Byk yg tipu kot.mgkin jugak ada yg betul.klu betul mesti seram.haha..
Fir said…
pic 1 ngan 6 antu yang same. kuat inteprem nih. hehe
mykhalis said…
@dill
hehe..betulla nie..ntah le sebanarnya..
mykhalis said…
@saya YANA tau takpe..nyebokk jee
mykhalis said…
@Miss Shikio kenapa mintak simpang.. kan dah ada trafik light?
mykhalis said…
@hani@debumelukut hehe..jgnla pesan camtu..ingat khalis tak takut ke?
mykhalis said…
@Norfidayu ini mesti dah turun sekarang nie
mykhalis said…
@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine marilah kita bersangka baik..edit semata2
mykhalis said…
@kucarkacir malam la baru seram sikikt
mykhalis said…
@rj Etika kalau percaya kita seram..kalau tak percaya takde ape2..
mykhalis said…
@qasehraihan wahahha.. jgnla takut sampai camtu sekali
mykhalis said…
@Cik Teddy tulis sambil tutup mata
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ jgn pandang belakang tau
mykhalis said…
@apitzhnu itula pasal..mahal tu nak cuci kodak
mykhalis said…
@amny
kalau moden takpe..takut dari zaman dulu
mykhalis said…
@mOon jOhari diorangpun nak masuk blog jugak
mykhalis said…
@Meera
harap2 la semua ni tipu..kan?
mykhalis said…
@Puan Kutu kalau tak seram memang hati kering arr
mykhalis said…
@Fir
kurang perhatian di kalangan kawan2 dia agaknya
cik sakdi said…
siot la bro khalis orang tengok gambar ni kul 2 pagi. len kali bg warning dulu, hahah takooot!! len kali singgah siang2 la. haha
trevor said…
konek ke ape?

gambo 1 dengan 6 sama sial hantu dia.

agak-agak la kalau nak percaya pun.

Popular Posts