Koleksi iklan mengarut dari zaman dulu-dulu

Dah lama tak layan korean drama.. hari ni dah sampai episod 5 dah..Boys Over Flower.. jangan la gelak.. taula korang dah tengok lama..Sambil-sambil nak masuk entry baru ni, Khalis nak promosi la.. sape-sape nak beli drama tv siri boleh la bagitau.. Khalis sedang mula mendownload segala..Jdrama, Kdrama,Mdrama(drama melayu) Filem luar dan dalam negara.. malah segala siri cerita omputeh.. Bukan apa.. cari duit saku sikit.. korang ada iklan dalam blog..Khalis takde..huuu( kalau korang nak download sendiripun boleh.. api ngan Khalis cepat sikit..hehe)

K lah.. kembali pada tajuk asal.. Jom layan iklan-iklan mengarut dari zaman dulu dulu.. hehe





 









dalam banyak -banyak iklan Khalis suka yang 7up..hehe

Comments

Cik Teddy said…
huhu..mmg x brape btol
kucarkacir said…
mmg mengarut je iklan tu..
aik?
khalis layan korea ke?
haha
Azroy Kassim said…
iklan sabun tu mmg tak leh blah.. haha
qasehraihan said…
hai khalis...
lama xbersua di alam maya..huhu
bz khalis..huk

peciter??
ada ek iklan gini..hakhak..
ada je awk cari gmbr ek??hehe
hikhik smart iklan hehhe
Anonymous said…
Doktor pun hisap rokok. Aiyaiyai..
huhu..apa punya iklan daaa.
Miss Shikio said…
tah apa2 punya iklan

hahah~
sy suka yg more doctors smoke camels dgn when you ride alone, you ride with hitler.
Puan Kutu said…
amboi layan korea.hikhik..
shams said…
cik khalis tgk boys over flower?sham tak gelak..
sham senyum je...

iklan tu..agak la kan...
dill said…
iklan pelik2 la. gune bebudak plak. kalau molek iklan nye, ok gak. ini..

ah. pelik.

dill.
Cik Sue said…
sememangnya mengarut...
amny said…
hahaha..macam2..
cikida said…
iklan tah ape2 je ni..ade ke patot doktor lak yg tunjuk die merokok..haishh..ape pon tak bole..=p
mushroom said…
memang ngarut.. tp ske tgk muka perempuan muka klasik.. cantek :)

Popular Posts