Makanan palsu dari Jepun yang real dan menyelerakan

Kalau tengok sekali imbas memang macam real dan slurpp.. tapi jangan tertipu sebab semua ini adalah replika sahaja,,wowww










takde ke orang malaysia nak wat nasi impit, nasi lemak, mee jawa,, boleh wat kenang kenangan oleh pelancong..kan kan?

Comments

saya YANA said…
kretif2... mee udang tu cam real je.. huh...
yatie Awang said…
kretiviti org kita belum sampai tahap tu lg lah....
mushroom said…
semuanya cam real.. bak sikit huhuk
CutieIntan said…
khalis cik intan suka sangat japanese food....tapi kalau yang mentah mentah tu tak berapa liouke laa
~~Ticer Wann~~ said…
huhu dan-dan lapaq.... nak sushi
meleleh dah air liur ne.
lapor.. huhu.
cikida said…
nymmy2 !!! ehhe...seleraa kah..ngee..=p
cik sakdi said…
semuanya real2 belaka. nampak mcm betul, tgh hari memang lapor ni, haaha
serius cm mkanan btl....
Dayana Aj said…
mcm real la plak..
Norfidayu said…
kreatif nye org jepun ni.. salah satu cara utk tarik pelancong..! :)
sharifahzakiah said…
org jepun mmg sgt kreatif ! mknan pun boleh dibuat replika yek. ish3
mOon jOhari said…
...ayat last...bgs jugak cadangan khalis...
aah,CN prnh nmpk cmni,.nmpk cm real tp hnye replika,.huhu,.eh!,.gud lah idea khalis tu,.siyes,.klu buat cmni kn,ade la jgk knangan untk pelncong,.mkin maju la mlysia nnti,.hehe,.tlg2 spe bley usulkn idea khalis ni,.hehe,.

Popular Posts