Tumbangnya seorang Raja Dadah di Mexico

Pada tahun 2008, polis Mexico berjaya memberkas taikun dadah terbesar Mexico.. Hasilnya.. semua harta taikun ini dirampas.. memang mengejutkan kekayaan yang di miliki melalui jualan dadah.. Pistolpun dibuat menggunakan emas.. belum lagi haiwan perliharaan exotic.. Memang gila untung jual dadah nie..













mungkin ini sebahagiand dari kekayaan yang dibenarkan untuk orang ramai tengok.. tapi jauhi diri dari dadah.. tiada kebaikan sekalipun..

Comments

Kentang_ said…
ni yang nak jadi tokey dadah ni. wahaha
huhu... kayanyer..tapi hasil yg haram...
ABU said…
gile kaya.. tapi mesti hidup dia tak tenag..finally kena tangkap jugak hahaha
~nsar~ said…
moga2 bila tumbang ni.. masuk penjara.. Allah beri hidayah..
d_LA said…
itu yg ramai suka main ngan dadah ni sbb cepat kaya...Tp akhirnya...Nauzubillah mintak dijauhkan..kaya dunia apalah sgt,dgn cara yg haram pulak tu
saya YANA said…
kaya nye senang je kan Khalis.. tapi bila kantoi.. mati la hukumnya.. kesian...
sharifahzakiah said…
kaya nye..smpai pistol pon dari emas. hurmm hebakkk hebakkk..tp xlme sume tu, kt dunia pon dh kne hukum, apetah lg di akhirat...
Dayana Aj said…
cam best la plak pistol tuh !!
kucarkacir said…
pistol emas ke tu?
cik sakdi said…
haiwan peliharaan beliau sangat gemuk! haha

Popular Posts