Pages

Support Penaja

Wednesday, May 18, 2011

Tumbangnya seorang Raja Dadah di Mexico

Posted by mykhalis On 10:13 AM 11 comments

Pada tahun 2008, polis Mexico berjaya memberkas taikun dadah terbesar Mexico.. Hasilnya.. semua harta taikun ini dirampas.. memang mengejutkan kekayaan yang di miliki melalui jualan dadah.. Pistolpun dibuat menggunakan emas.. belum lagi haiwan perliharaan exotic.. Memang gila untung jual dadah nie..













mungkin ini sebahagiand dari kekayaan yang dibenarkan untuk orang ramai tengok.. tapi jauhi diri dari dadah.. tiada kebaikan sekalipun..

11 comments:

ni yang nak jadi tokey dadah ni. wahaha

huhu... kayanyer..tapi hasil yg haram...

gile kaya.. tapi mesti hidup dia tak tenag..finally kena tangkap jugak hahaha

moga2 bila tumbang ni.. masuk penjara.. Allah beri hidayah..

itu yg ramai suka main ngan dadah ni sbb cepat kaya...Tp akhirnya...Nauzubillah mintak dijauhkan..kaya dunia apalah sgt,dgn cara yg haram pulak tu

kaya nye senang je kan Khalis.. tapi bila kantoi.. mati la hukumnya.. kesian...

kaya nye..smpai pistol pon dari emas. hurmm hebakkk hebakkk..tp xlme sume tu, kt dunia pon dh kne hukum, apetah lg di akhirat...

cam best la plak pistol tuh !!

haiwan peliharaan beliau sangat gemuk! haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...