Pages

Support Penaja

Wednesday, May 18, 2011

Salleh Yaakob vs lelaki bujang vs suami 1 isteri

Posted by mykhalis On 12:01 PM 22 comments


Khalis menghabiskan masa mengkaji video 17 minit rahsia Salleh Yaakob dan bakal isterinya yang keempat.. Emi..

Tapi Khalis sian kat orang bujang kat luar sana,, wahahha..si bujang jangan marah-marah arr.. tuela.. banyak sangat main.. belanja awek ke hulu ke hilir.. cuba duit tu simpan.. berjimat.. pakai henset murah.. naik basikal.. simpan duit betul-betul.. kalau dah ada duit nak masuk minang terus pun takpe,, ini nak ngorat2..kena keluar duit dating pertama.. dating ke dua.. dating ke tiga.. itu baru dating.. topup? hadiah anniversary,, hari jadi,, hari kekasih,, hari senang hati,,

Dalam itu.. Khalis kagum dengan Salleh.. dia mampu menghadiahkan rumah sebijik seorang.. walaupun buat masa ini 2 rumah beli dan 1 sewa.. tapi ini bukan calang-calang lelaki mampu buat,,, Bagi lelaki muda cam Khalis yang beristeri satu,, jujurnya pada mulanya ada jeles..

Itu cerita suami yang mampu berkahwin lebih dari 1.. ini Khalis tengok ada suami yang beristeri satu ambik kesempatan terhadap isterinya yang seorang,, si isterilah yang uruskan kewangan rumahtangga,, beli kereta..beli rumah,, suami duit wat beli rokok dan enjoy tunjuk kaya nak cari wanita lain,., Apa jenis suami macam ni.. Lepas tu bila dah tambah cawangan, mulala abaikan isteri pertama..

Ini yang dah kawen,, yang belum kahwin? mak ayah adik beradik punya hari jadipun selalu lupa,, nak belanja KFCpun berkira.. Tapi kalau bab pakwe makwe.. perghh.. baiikk punye taat setia.. Dalam masa berkapel tu ada jugak test line ngan awek lain..bukan ape.. nak tengok saham laku ke tak.. kan??

Apapun Khalis sarankan korang tengok video Salleh Yaakob di Hmetro..memang banyak pengajaran yang korang boleh dapat.. jangan ikutkan nafsu sangat.. kalau dah rezeki kahwin lebih dari sorang,, memang dah tertulis.. tak payah nak gatal2 sampai nak habis ke duit berhias nak tunjuk kaya..

Peace no wars..

22 comments:

sokong apa yang khalis cakap.. masalahnya.. lelaki sekarang banyak letak nafsu paling atas.. bukan letak agama dan Allah paling atas.. sebab tu la musnah negara nusa dan bangsa..

llaki mcm ni la bgus dibuat suami.. even dh rmai bini tp brsikap adil and rse tggungjwab tu tggi.. nk brmadu 11 pon xkesah! oopppss~~ hik3

jemput singgah ANASAURUS :)

haha... kalau macam ni.. jadi madu 5, 6, 7 pon tak pe... hihih...

ade free lg tak abg salleh ? wakaka :D untung2 dpt rumah sbijik :D

klw sy dpt keta bugati sebijik pon x rela dimadukan.
hik3.

btul.. dating ni bazir duit je.. kawin trus senang.. dating duti sendiri xpe la.. ni duit mak bapak yg di pakainyer..

madu...oh tidak sama skali...

@~nsar~ kenapa agaknya jadi camni sekarang?

@saya YANA yang inipun sama jugak..amboiiii

@Azroy Kassim betul2.. mak ayahpun jarang ida nak belanja,,awek bila2 masa je

@princess taiping jgn..kita tak tau di masa hadapan..

byk laki kawen sbb nafsu.alasan sunnah nabi kawen 4, tp haritu dgr kat radio, kawen byk ni jgn pndg dari kuantiti, tp kualiti, mcm mana kita berlaku adil dgn isteri2 kita.

tp tabik saleh yaakob lah.dia mampu berlaku adil. :)

khalis ada impian nak jd cam saleh yaacob tak? hehehe

kerja dia pon baek punya,, beribu2 sebulan x termasuk jadi mc n mc kat kenduri kawen, kekekeh cun ooo bini num 4

Betul la Khalis..lelaki bujang skrg kebanyakan nya main2 ramai..
ajak main pon ramai..bengkek jek rs..
buang masa byk sgt..pastu jemu..
then cri lain..then so on..
sebab tu mmg Dezz setuju sgt2 bila kwn2 pompuan kte lelaki ni kalo nk dia xkn tgu lama2..
kwn sekejap je pastu terus proceed..
nk kenal hati budi..xbsedia lg..tu sume alasan..
kalo xsedia awat ngorat2 kite erk??
choyy tau! =P

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...