Pages

Support Penaja

Monday, May 16, 2011

Usul periksa sebelum menuduh

Posted by mykhalis On 10:58 AM 12 comments

Khalis nak ingatkan,, adakala apa yang Khalis cerita kalau situasi suami isteri adalah contoh semata-mata.. Bukanlah semuanya terjadi pada Khalis dan wife.. Yerla.. kalau yang bujang leh cerita cinta-cinta.. perasaan.. dah tu Khalis nak tulis benda yang sama korang jeles pulak.. hehe

Tapi biasala.. sedangkan lidah lagi tergigit..inikan pula suami isteri.. Khalis teringat sorang adik program motivasi Khalis.. dia kata mak ngan ayah dia asyik bergaduh je.. tak selesa duduk kat rumah.. Tapi waktu Khalis tengok keluarga dia ramai je adik beradik.. ada selang 2 tahun.. ada selang setahun.. Kata asyik bergaduh? kenapa leh ada adik?..hehehe..Khalis ingatkan diri sendiri supaya jangan banyak gaduh.. nanti Sayf cepat dapat adik..ahaks

Jom santai tengok kartun nie..

kepada sesiapa yang rasa dirinya dilayan tidak adil.. sabarlah k? mendung tak bererti hujang.. tapi langit yang cerah jangan disangka takkan hujan.. dan paling penting.. jangan kerana dengar guruh di langit.. habis air ditempayan di buang..

12 comments:

ilustrasi yang sangat mengagumkan..pergaduhan yang biasa..

aisey..xpasal2 mak bapak gado..anak tak habis crite lagi...hahaha..

aik.. kalau gadoh jerk mesti nak buat anak ke bro... haha

betulll la wey, mak ayah yg gaduh2 ni, dorg xpuas hati dorg hentam kaw2 lam blik...jiran aku, dok tgkt atas, asyik gaduhhhh jer....tapi anak ramai....ade skali dorg cerai, then rujuk blk, trus dpt sorg anak...

betul tu...
sebelum nak gaduh tu bawak berbincang dulu!

kena lah bincang elok2 kan, jgn terus serang mcm harimau ja

haha..
ade ke pasangan yg jadi mcm katun tu?

itu yang pentingnya komunikasi dalam realtionship

betapa pentingnya kemahiran komunikasi dalam satu2 hubungan. sian budak tu

dill.

hihi klakar comic nih :p
tp penyampaian msg yg sngt berkesan! :)

hahah...bes lak tgok kartun tuu...salah paham..~~

orang tanya dulu, barulah ajak gado.. tah pape la

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...