Usul periksa sebelum menuduh

Khalis nak ingatkan,, adakala apa yang Khalis cerita kalau situasi suami isteri adalah contoh semata-mata.. Bukanlah semuanya terjadi pada Khalis dan wife.. Yerla.. kalau yang bujang leh cerita cinta-cinta.. perasaan.. dah tu Khalis nak tulis benda yang sama korang jeles pulak.. hehe

Tapi biasala.. sedangkan lidah lagi tergigit..inikan pula suami isteri.. Khalis teringat sorang adik program motivasi Khalis.. dia kata mak ngan ayah dia asyik bergaduh je.. tak selesa duduk kat rumah.. Tapi waktu Khalis tengok keluarga dia ramai je adik beradik.. ada selang 2 tahun.. ada selang setahun.. Kata asyik bergaduh? kenapa leh ada adik?..hehehe..Khalis ingatkan diri sendiri supaya jangan banyak gaduh.. nanti Sayf cepat dapat adik..ahaks

Jom santai tengok kartun nie..

kepada sesiapa yang rasa dirinya dilayan tidak adil.. sabarlah k? mendung tak bererti hujang.. tapi langit yang cerah jangan disangka takkan hujan.. dan paling penting.. jangan kerana dengar guruh di langit.. habis air ditempayan di buang..

Comments

anny said…
ilustrasi yang sangat mengagumkan..pergaduhan yang biasa..
N.A.M said…
aisey..xpasal2 mak bapak gado..anak tak habis crite lagi...hahaha..
aik.. kalau gadoh jerk mesti nak buat anak ke bro... haha
iamBIG said…
betulll la wey, mak ayah yg gaduh2 ni, dorg xpuas hati dorg hentam kaw2 lam blik...jiran aku, dok tgkt atas, asyik gaduhhhh jer....tapi anak ramai....ade skali dorg cerai, then rujuk blk, trus dpt sorg anak...
mas saari said…
betul tu...
sebelum nak gaduh tu bawak berbincang dulu!
Miss Shikio said…
kena lah bincang elok2 kan, jgn terus serang mcm harimau ja
kucarkacir said…
haha..
ade ke pasangan yg jadi mcm katun tu?
Anonymous said…
itu yang pentingnya komunikasi dalam realtionship
dill said…
betapa pentingnya kemahiran komunikasi dalam satu2 hubungan. sian budak tu

dill.
Ora_Adzlin said…
hihi klakar comic nih :p
tp penyampaian msg yg sngt berkesan! :)
amny said…
hahah...bes lak tgok kartun tuu...salah paham..~~
mushroom said…
orang tanya dulu, barulah ajak gado.. tah pape la

Popular Posts