Pertandingan misai dan janggut sedunia di Norway

Ramai kawan-kawan Khalis cakap Khalis ni hormon lelaki kurang.. yerla.. Khalis takde misai, janggut.. bulu tangan malah bulu kakipun takde.. Bulu dada?? wahahha..geli geliii..

Tapi ada wanita yang hormonnya kuat macam lelaki.. ada kan? siap bermisai lagi..ahaks..bukan gelak ejek,,tapi lucu je..

Jom kita tengok insan-insan yang menghias misai dan janggut mereka supaya dapat perhatian yang sepatutnya supaya dinobatkan sebagai pemenang!!









aduhh.. aneh aneh bangat nihh.. camne la kalau makan durian dengan janggut misai camnie..erkkk

Comments

mcm2 la pnya misai .. nsb bek misae takde.. hehhe
puteri ain said…
mak aiihh.. kemain lentik .. hehe
puteri ain said…
mak aiihh.. kemain lentik .. hehe
mai said…
no 3 adalah juara,,,, my ex boiplen
~~Ticer Wann~~ said…
hahaha...apsal saya gelak guling-guling nih...
saya YANA said…
ingt cantik la ada misai cam tu... hahaha... lawak..
sharifahzakiah said…
pleknye lau laki xdek misai n jggut. hahaha khalis ni plek laa :D wahhh ade ke org sggup bela misai smpai mcm tu skali ?? yg last 2 da mcm hutan rimbun dah nengoknye :PP
adwafarahin said…
gmba no 5 klaka gila..hahaha
Norfidayu said…
hahaha..kelakar nye!! tapi asal khalis tade misai??? wee...!!
cm ne la dieorang mandi ek.. or dieorang xmandi... haha
ArulchelseA said…
A.galak tk de ke bro.. atau dia tk layak masuk.. hehehe
gmbor no.3 mcm orlando bloom ja.
kacak gitu. awww.
haha.
Anonymous said…
Gambar ke-3 macam Pirates Of Caribbean.. :)
Miss Shikio said…
suka yg pakai baju pink tu

hahaha~ hebat lah diorg nih
mykhalis said…
@puteri ain tu saham naik tue..wahahha
mykhalis said…
@mai
meamng unik sungguh..ahaks
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ tecer!! tak sopan tau..wahahha
mykhalis said…
@saya YANA bagi diorang macho gile agaknya
mykhalis said…
@sharifahzakiah sampai ati kata Khalis pelek..huuuuu
mykhalis said…
@adwafarahin tula pasal..sipa berpusing misainye
mykhalis said…
@Norfidayu mana tau..dah takmo tumbuh..
mykhalis said…
@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine ntahle.. mandi tapi nak merapi yg lama tue kot
mykhalis said…
@ArulchelseA sanraj misai? dia kategori junior kot..wwwahahha
mykhalis said…
@syazana.not.single ishh..pantang tengok orang hensem!!
mykhalis said…
@Miss Tira yerla tue..ishh..wanita sekrang niee
mykhalis said…
@Miss Shikio kalaukawen dengan dia puasla nak merapi misainye
kucarkacir said…
hensem la jejaka yg ketiga tu..hehe
cik sakdi said…
gambar ke5 tu penunjuk arah pe?? haha
tol gak tu, mcm ne nak makan durian ek wakakakak

Popular Posts