Pages

Support Penaja

Saturday, May 21, 2011

Nama sebenar artis hollywood

Posted by mykhalis On 7:30 AM 18 comments

Ada apa dengan nama?? Cuba dibayangkan nama Fahrin Ahmad Ali? Nama Siti Nurhaliza pulak Kamesah??

Yerla,, memang itu nama betul mereka..tapi ada jer nama artis Malaysia yang gunakan nama samaran.. macam Erra Fazira? ermm.. sape lagi ek? Malas ar layan citer artis Malaysia..


Demi Moore - Demitria Gene Guynes
Charlie Sheen - Carlos Irwin Estevez

Jamie Foxx - Eric Marlon Bishop

John Wayne - Marion Morrison

Katy Perry - Katheryn Elizabeth Hudson

Miley Cyrus - Destiny Hope Cyrus

Mr. T - Laurence Tureaud

Vin Diesel - Mark Sinclair Vincent
Ramai lagi..tapi bagi sikit2 jerla,,ramai2 nanti bukan tengok sangat..kan kan??

18 comments:

tp lg best kot nme yg diorang pkai skrng :)

haha apaada pada nama..:)

lebih kurang je ngn kita punya artis kan....

Dah orangnya popular, nama pun mesti vogue juga.

Fahrin Ahmad memang nama Fahrin Ahmad la.. haha kalau nama Ali pun tak kisah... ada nama sebenar artis hollywood yang best.. tapi nak glemer nyer pasal kan.. :D

nma sbenar dorang pon mmg dah cntik dah.
cuma pnjang ja.
hehe. =)

aku ingt vin diesel tu nama betulnya Petrol RON95..bukan ek..

@~~Ticer Wann~~ hahaha.. khalis tau..sajeje nak ngusik

@syazana.not.single itula pasal..pandai diorang reka nama tue

Itu yg dinamakan nama glemer...

oo,si miley cyrus tu bkn nme btol die ek,.alkesahhh,..destiny rpenye nme btol die,.huhu,.

owh..ingtkan miley tu da nama betul dia...

demi moore sekarang dah jd, demitria gene guynes KUTCHER sebab dah kahwin dengan ashon kutcher

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...