Keluarga hartawan tempah penari bogel di majlis kematian

Sebuah lekuarga berada dari negara China telah mengubah tradisi dengan menjemput penari bogel untuk membuat persembahan sempena kematian ketua keluarga itu.

Ianya adalah untuk mengubah kebiasaan dari mengupah orang untuk menangis di majlis kematian kerana tidak mahu majlis dijadikan terlalu suram.

Malah keluarga ini juga melarang orang ramai dari berpakaian gelap kerana menghormati si mati yang tidak mahu sesiapa bersedih kerana dia telah mati..Hmm.. macam-macam

Comments

amny said…
ishh..pelik betoll
Puan Kutu said…
gila2..macam takde cara lain jer!
saya YANA said…
hmm... entah hape2...
N.A.M said…
hahahaha...jadi lawak pulak tiba2..aisey...bnda ngarut2 la org yg suka wat..
Miss Shikio said…
hahah~ ada jugak orang mcm tu noh

dasyatt..dasyatt..
AuraFIza said…
Haih.. Nasib baik bukan orang kite..
Macam-macam hal skang. Huhu..

http://aurafiza.blogspot.com
Roxy zai said…
ohhh...sgt gila..hahahaha..xpasal2 yg nati hidup kembali.huuu
aiseh, macam2 btol dorang ne.
hmm.
kalau orang mati tu stim cm ne ek :)
Fir said…
kalau tak silap tujuan utame diorang ni nak meramaikan majlis si mati. cra paling senang lak ialah dengan mengupah exotic dancers. rasenye amalan ni dah jadi trend baru
tokwan muda said…
dasat2 ah...macam2 org skrg nie...
mykhalis said…
@amny
kelainan la katakan
mykhalis said…
@saya YANAterus dapat perhatian..wahahha
mykhalis said…
@N.A.M lagi ngarut lagi orang suka agaknya
mykhalis said…
@Miss Shikio biasala..duit banyak sangat kot
mykhalis said…
@kucarkacir memang gila sungguh
mykhalis said…
@AuraFIza kalau orang kita tembak kepala dia
mykhalis said…
@Roxy zai wahhaha..terangsang punye pasalla tue
mykhalis said…
@syazana.not.single kurang kasih sayang agaknya
mykhalis said…
@Fir
kalau bertuld ah berleluasa, memang ramai orang nak gi rumah orang mati apsni
mykhalis said…
@princess taiping inilah nak glemer cepat

Popular Posts