Pages

Support Penaja

Tuesday, May 17, 2011

Keluarga hartawan tempah penari bogel di majlis kematian

Posted by mykhalis On 10:45 PM 25 comments

Sebuah lekuarga berada dari negara China telah mengubah tradisi dengan menjemput penari bogel untuk membuat persembahan sempena kematian ketua keluarga itu.

Ianya adalah untuk mengubah kebiasaan dari mengupah orang untuk menangis di majlis kematian kerana tidak mahu majlis dijadikan terlalu suram.

Malah keluarga ini juga melarang orang ramai dari berpakaian gelap kerana menghormati si mati yang tidak mahu sesiapa bersedih kerana dia telah mati..Hmm.. macam-macam

25 comments:

gila2..macam takde cara lain jer!

hahahaha...jadi lawak pulak tiba2..aisey...bnda ngarut2 la org yg suka wat..

hahah~ ada jugak orang mcm tu noh

dasyatt..dasyatt..

Haih.. Nasib baik bukan orang kite..
Macam-macam hal skang. Huhu..

http://aurafiza.blogspot.com

ohhh...sgt gila..hahahaha..xpasal2 yg nati hidup kembali.huuu

aiseh, macam2 btol dorang ne.
hmm.

kalau tak silap tujuan utame diorang ni nak meramaikan majlis si mati. cra paling senang lak ialah dengan mengupah exotic dancers. rasenye amalan ni dah jadi trend baru

dasat2 ah...macam2 org skrg nie...

@saya YANAterus dapat perhatian..wahahha

@N.A.M lagi ngarut lagi orang suka agaknya

@Miss Shikio biasala..duit banyak sangat kot

@AuraFIza kalau orang kita tembak kepala dia

@Roxy zai wahhaha..terangsang punye pasalla tue

@Fir
kalau bertuld ah berleluasa, memang ramai orang nak gi rumah orang mati apsni

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...