Yang kita tak sedar membunuh

Siapa pernah tengok Filem jaws? menurut statistik, selepas filem Jaws ditayangkan.. hampir semua pantai di seluruh dunia tidak dikunjungi manusia hampir 6 bulan. Dan iainya bukan hanya di negara yang ada jerung, negara yang takde jerungpun rasa tempiasnya.

Ketakutan pada jerung , singa, harimau sangat menakjubkan di kalangan manusia. Tapi tahukah apa yang lebih membunuh? jom tengok fakta ini.





















Apa yang korang takutkan? Khalis tahu hantu tak boleh membunuh..tapi kalau dah takut nak wat camne??huu

Comments

bloghok said…
wachaaaaaaaaaaaaa
Ibnushukran said…
bnayk betul faktor y boleh jadi pmbunuh kita, so berhati2 le yek.. haha
haihh,mcm2,..khalis tkut antu,.CN tau dh,.hehe,.
cik sakdi said…
mcm ne vending mechine leh membunuh?? huhu
eiYja_cHum3yl said…
shark paling sikit..huk3...
~~Ticer Wann~~ said…
ish ish ishhh saya kena elakkan satu benda tu... dah tahu bahaya masih nak wat.. tak serik la saya ni
vampire's lovex said…
hipos pon kills people...waaaaaa baru tau
Cik Eliza said…
walah walah .

baru tauuu

HAHA
paling geli gmbr last....erh!!
Anonymous said…
hot dog.....
lisa lis said…
wat ms ni masih takutkan anjingggg~~~ huhuhuhuhuhuhu~

Popular Posts