Pages

Support Penaja

Thursday, August 11, 2011

Yang kita tak sedar membunuh

Posted by mykhalis On 9:05 PM 11 comments

Siapa pernah tengok Filem jaws? menurut statistik, selepas filem Jaws ditayangkan.. hampir semua pantai di seluruh dunia tidak dikunjungi manusia hampir 6 bulan. Dan iainya bukan hanya di negara yang ada jerung, negara yang takde jerungpun rasa tempiasnya.

Ketakutan pada jerung , singa, harimau sangat menakjubkan di kalangan manusia. Tapi tahukah apa yang lebih membunuh? jom tengok fakta ini.





















Apa yang korang takutkan? Khalis tahu hantu tak boleh membunuh..tapi kalau dah takut nak wat camne??huu

11 comments:

bnayk betul faktor y boleh jadi pmbunuh kita, so berhati2 le yek.. haha

haihh,mcm2,..khalis tkut antu,.CN tau dh,.hehe,.

mcm ne vending mechine leh membunuh?? huhu

ish ish ishhh saya kena elakkan satu benda tu... dah tahu bahaya masih nak wat.. tak serik la saya ni

hipos pon kills people...waaaaaa baru tau

walah walah .

baru tauuu

HAHA

wat ms ni masih takutkan anjingggg~~~ huhuhuhuhuhuhu~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...