Pages

Support Penaja

Wednesday, August 10, 2011

Perdana Menteri yang Jelita.

Posted by mykhalis On 10:21 AM 26 comments

Ohh..bukan gambar ni.. ini suami PM kita. takleh kire. Hehhee.. Khalis nak share gambar PM baru Thailand yang dikatakan Perdana Menteri yang paling jelita di dunia.

Betul kejelita? Apa, suami PM kita kat atas ni tak jelita ke? Jelita,, tapi yang ni versi kurus..Khalis teringat masa pilihanraya kampus.. Beberapa orang kawan Khalis terpaksa mengadobe photoshop wajah mereka agar lebih licin, bersinar dan lebih berperwatakan pemimpin. Alhamdulillah, ternyata semua member Khalis menang kerusi yang di pertandingkan. Ternyata pilihanraya kampus calon yang hensem dan cantik lebiih berpeluang menang berbanding yang kurang. Itu dulu, zaman Khalis. Sekarang mahasiswa dah bijak-bijak belake..

PM Thai yang baru. Yingluck Shinawatra, merupakan adik perempuan Thaksin Shinawatra yang telah digulingkan kuasanya beberapa tahun lepas. Ternyata, strategi parti pembangkang yang meletakkan adik Thaksin ini sangat berkesan kerana memenangi undi yang besar.

Jom kita tengok muka PM negara orang pulak.heh









Apa pendapat korang jelita tak? Kalau kat Malaysia nanti letakkan Nurul Izzah jadi PM baru best.. hehe.. Udah-udahla tu generasi tua yang ada.. Khalis bukan tak suka.. tapi kata orang, bila dah lama-lama baik duduk belakang tabir membantu..

Cuba bayangkan ini PM baru kita nanti?hehehe
Boleh tak camni?

26 comments:

ms jd pengantin tu mmg lawa...

seruju, sejuk mata memandang :)

huyyoo. pm mcm model babe. sejuk je hati rakyat kalau ada pm cun mcm tu. ekekeke

tapi dah jd bini org..hmmmm

ntah nye,,yg dah tua tu kerja belakang tabir udah la..bapa lama nak memerintah je ?? bawak2 la berehat pulak....tenaga muda byk ....

haha sokong banget.. yang tue tue tu dok la kat belakang tabir... kekeke

sy sokong sarang tebuan jadi PM.harharhar

tak jelita pon,jelita lagik fasha sandha..hehe

@KhaiRinwaktu tu masih bergetah lagik

@antzgirl yang pemimpin lama ni dah panas dah kan?

@Derok biasela..takkan nak PM andartu pulak

@vampire's lovex tau takpe,, dah penat dah akyat tengok muka yg sama je..

@~nsar~ main dengan anak cucu, mandi kolam..ye tak?

@is_isaac tak dapek nak membayangkan kalau fasha sendat jadi PM

bro. xnak!! wekkkkk!!! hahaha

pergh klau izzah yg jd PM, mmg satu pmbharuan plg ketare dlm kpimpinan ngare kita...

btw, suami PM kite?? rsenye khalis nk tulis isteri PM kite kot...sory klau tgor...

@Syahir Ramli dan itulah yang orang muda mahukan.. dan panggilan suami pada PM,, memang begitulah yg Khalis panggil..hehe, means our najib is wife..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...