Perdana Menteri yang Jelita.

Ohh..bukan gambar ni.. ini suami PM kita. takleh kire. Hehhee.. Khalis nak share gambar PM baru Thailand yang dikatakan Perdana Menteri yang paling jelita di dunia.

Betul kejelita? Apa, suami PM kita kat atas ni tak jelita ke? Jelita,, tapi yang ni versi kurus..Khalis teringat masa pilihanraya kampus.. Beberapa orang kawan Khalis terpaksa mengadobe photoshop wajah mereka agar lebih licin, bersinar dan lebih berperwatakan pemimpin. Alhamdulillah, ternyata semua member Khalis menang kerusi yang di pertandingkan. Ternyata pilihanraya kampus calon yang hensem dan cantik lebiih berpeluang menang berbanding yang kurang. Itu dulu, zaman Khalis. Sekarang mahasiswa dah bijak-bijak belake..

PM Thai yang baru. Yingluck Shinawatra, merupakan adik perempuan Thaksin Shinawatra yang telah digulingkan kuasanya beberapa tahun lepas. Ternyata, strategi parti pembangkang yang meletakkan adik Thaksin ini sangat berkesan kerana memenangi undi yang besar.

Jom kita tengok muka PM negara orang pulak.heh









Apa pendapat korang jelita tak? Kalau kat Malaysia nanti letakkan Nurul Izzah jadi PM baru best.. hehe.. Udah-udahla tu generasi tua yang ada.. Khalis bukan tak suka.. tapi kata orang, bila dah lama-lama baik duduk belakang tabir membantu..

Cuba bayangkan ini PM baru kita nanti?hehehe
Boleh tak camni?

Comments

KhaiRin said…
ms jd pengantin tu mmg lawa...
antzgirl said…
seruju, sejuk mata memandang :)
bedpet said…
huyyoo. pm mcm model babe. sejuk je hati rakyat kalau ada pm cun mcm tu. ekekeke
Derok said…
tapi dah jd bini org..hmmmm
vampire's lovex said…
ntah nye,,yg dah tua tu kerja belakang tabir udah la..bapa lama nak memerintah je ?? bawak2 la berehat pulak....tenaga muda byk ....
~nsar~ said…
haha sokong banget.. yang tue tue tu dok la kat belakang tabir... kekeke
Mischelle said…
sy sokong sarang tebuan jadi PM.harharhar
is_isaac said…
tak jelita pon,jelita lagik fasha sandha..hehe
mykhalis said…
@KhaiRinwaktu tu masih bergetah lagik
mykhalis said…
@antzgirl yang pemimpin lama ni dah panas dah kan?
mykhalis said…
@bedpet hari2 keluar tv..ye tak?
mykhalis said…
@Derok biasela..takkan nak PM andartu pulak
mykhalis said…
@vampire's lovex tau takpe,, dah penat dah akyat tengok muka yg sama je..
mykhalis said…
@~nsar~ main dengan anak cucu, mandi kolam..ye tak?
mykhalis said…
@Mischelle hahaha.. akak amy winehouse
mykhalis said…
@is_isaac tak dapek nak membayangkan kalau fasha sendat jadi PM
cik sakdi said…
bro. xnak!! wekkkkk!!! hahaha
dee said…
setujuuu!!!!! kekeke
Syahir Ramli said…
pergh klau izzah yg jd PM, mmg satu pmbharuan plg ketare dlm kpimpinan ngare kita...

btw, suami PM kite?? rsenye khalis nk tulis isteri PM kite kot...sory klau tgor...
mykhalis said…
@Syahir Ramli dan itulah yang orang muda mahukan.. dan panggilan suami pada PM,, memang begitulah yg Khalis panggil..hehe, means our najib is wife..

Popular Posts