Pages

Support Penaja

Sunday, August 7, 2011

Gambar Lawak : Promosi jualan yang gagal!!

Posted by mykhalis On 8:56 PM 11 comments

Adat orang berniaga. Kalau rasa nak jatuh, kena la wat sesuatu supaya menarik minat orang ramai. Strateginya mudah. Kalau di bandar, mereka utamakan keselesaan dan keindahan. Kalau di kampung mereka mengutamakan kemurahan.

Jadi, kalau di kampung ni buat kedai makan buffet sesedap dan seindah manapun, tapi kalau orang tak mampu nak bayar RM20 untuk makan tengahari jawabnya rugila, Berbeza di bandar,,buatla buffet murahpun, tapi kalau kotor dan tak selesa siapa yang nak makan.. Khalis cakap keutamaan.. bukannya kesemuanya.

Jadi Khalis nak sharekan beberapa kempen yang gagal..

Gila murah kalau beli banyak2.. kan?hehe

Inilah buku kanak kanak

dapat jimat oo.. tambah lagi 20sen..hehe

Kalau nak beli boleh ambil no.. ohh..tak leh rupanya?
Jualan mega sehari selama 2 hari.. yess

Nilai 1 sen yang cukup bermakna

potongan harga naik 10 dollar

camni rupanya eja SALE...

Macam pernah dengarnya.. beli tiga dapat tiga
Jadi kalau nak berniaga tu wat la kerja senonoh sikit.. biar ikhlas.. kalau tak dah malukan diri

11 comments:

HAHAH lawak la semuanya. habis murah la tu haha

@cik sakdi kalau tak baca betul2 mau tertipu nie

ini memang gagal ! hahaha

merepek je kan, ada ke di up harga dikatanya sales hehe~owhh sales bg mereka kot ^_^

hahahaha..kelakar..kalu takat stu sen sale pikir byk kali la nak beli, kelakar2x... adess..bek la xyah wat sale..hua3x...

@Areen orang yg tak prihatin memang terkena la nie

@lisa lis trik nak kenakan pembeli la nie

@mykhalis hohoho..kalu dapat kenakan pmbeli memang untung la.. tkut pmbeli tak terkena jer..jdik xlaku plak hahaha~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...