Pages

Support Penaja

Wednesday, August 10, 2011

Wanita Asing dengan sepanduk "Tolong peluk saya"

Posted by mykhalis On 11:03 PM 19 comments

Nak kata tak lawa, lawa jugak..hehe



Seorang pelancong luar negara telah mengangkat sepanduk berbunyi " Tolong Peluk saya" di depan pintu masuk pasar Wangfujin, Beijing.


Akibatnya... semua orang cuba mengelak dari mendekati wanita itu. Khalis rasalakan..kalau kat Rompin ni, ada pompuan mat salleh angkat sepanduk camtu, mau kena baling dengan mak cik kat pasar.. Gila agaknya..hehe..

19 comments:

hahah..kenapa dia dielak..??hahah

hahaha.. bile pompuan ne nak datang melaka ek... hahaha

aku nak peluk dia :P
mungkin dia lelaki kot huhu

@Syaz Wanie Affandikitakan orang timur..ada perasaan malu

taktik tu.. haha

Salam Ramadhan, jom iklankan produk/blog korang di blog saya, PERCUMA sempena Ramadhan ini!!!.. jom2 en khalis!!! :D

apa lagi peluk la... kih kih kih

@Ibnushukrantu la pasal.. tapi napela gi pasar,, tak pergi hypermarket

ikshh3x...rugi2x..hahahahaha...rugi depa xnak peluk ppuan tu dh kasi free...~ ><

eh,,nper orang xnk!!!~,,hihii

eh,,nper orang xnk!!!~,,hihii

@lisa lis takut kena baling kasut dengan isteri

pernah jumpa orang macam ni. tapi tak lawa macam ni ar. ha3

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...