Wanita Asing dengan sepanduk "Tolong peluk saya"

Nak kata tak lawa, lawa jugak..hehe



Seorang pelancong luar negara telah mengangkat sepanduk berbunyi " Tolong Peluk saya" di depan pintu masuk pasar Wangfujin, Beijing.


Akibatnya... semua orang cuba mengelak dari mendekati wanita itu. Khalis rasalakan..kalau kat Rompin ni, ada pompuan mat salleh angkat sepanduk camtu, mau kena baling dengan mak cik kat pasar.. Gila agaknya..hehe..

Comments

hahah..kenapa dia dielak..??hahah
kutubatu said…
ketiak busuk kot..lol
hahaha.. bile pompuan ne nak datang melaka ek... hahaha
Wan Gerrard said…
aku nak peluk dia :P
mungkin dia lelaki kot huhu
mykhalis said…
@Syaz Wanie Affandikitakan orang timur..ada perasaan malu
mykhalis said…
@kutubatuhahaha..nampak licin je tue
mykhalis said…
@Wan Gerrardtakdela..memang pompuan arr
Ibnushukran said…
taktik tu.. haha

Salam Ramadhan, jom iklankan produk/blog korang di blog saya, PERCUMA sempena Ramadhan ini!!!.. jom2 en khalis!!! :D
ArulchelseA said…
apa lagi peluk la... kih kih kih
mykhalis said…
@Ibnushukrantu la pasal.. tapi napela gi pasar,, tak pergi hypermarket
lisa lis said…
ikshh3x...rugi2x..hahahahaha...rugi depa xnak peluk ppuan tu dh kasi free...~ ><
nURidayu said…
eh,,nper orang xnk!!!~,,hihii
nURidayu said…
eh,,nper orang xnk!!!~,,hihii
mykhalis said…
@lisa lis takut kena baling kasut dengan isteri
mykhalis said…
@nURidayumalu dan takut agaknya
Fahman said…
pernah jumpa orang macam ni. tapi tak lawa macam ni ar. ha3

Popular Posts