Apa reaksi korang?

Cuba tengok gambar ni..apa reaksi pertama korang bila baca tajuk berita nie?

Jujurnya,Khalis tak tahu nak gelak atau simpati.. Betul!!

Comments

yatie Awang said…
entahlah, kakak pun tak tahu
Kalau dia membesar di sana, sah dia tahu kegunaan benda tu. lain lah kalau dia baru berhijrah...nyanyuk kut?
cik sakdi said…
hmm, bace mcm nak gelak, tengok muke mcm nak nages plak. sobsob. hehe
ABU said…
kasihan jap..
En iLham said…
mula2 memang kesian..huhu
tp nak tergelak pun ade
tp kesian balik
aduhai
mcmane boleh jadi mcm tu
Tasha said…
atok dah tua la,x nmpk...kesian~~~
lisa lis said…
hahahahaha...hehehehe..sob2x..sebenarnya cian kat atok tu....><
melody mocker said…
aku menganalisa pakcik nih ada dua masalah deria.. sight n smell.

dog poo tuh, takkan takde bau kot.. sedih n kesian.. takde yang tolong ke?

Popular Posts