Pages

Support Penaja

Saturday, August 13, 2011

Apa reaksi korang?

Posted by mykhalis On 9:32 PM 10 comments

Cuba tengok gambar ni..apa reaksi pertama korang bila baca tajuk berita nie?

Jujurnya,Khalis tak tahu nak gelak atau simpati.. Betul!!

10 comments:

entahlah, kakak pun tak tahu

Kalau dia membesar di sana, sah dia tahu kegunaan benda tu. lain lah kalau dia baru berhijrah...nyanyuk kut?

hmm, bace mcm nak gelak, tengok muke mcm nak nages plak. sobsob. hehe

mula2 memang kesian..huhu
tp nak tergelak pun ade
tp kesian balik
aduhai
mcmane boleh jadi mcm tu

atok dah tua la,x nmpk...kesian~~~

hahahahaha...hehehehe..sob2x..sebenarnya cian kat atok tu....><

aku menganalisa pakcik nih ada dua masalah deria.. sight n smell.

dog poo tuh, takkan takde bau kot.. sedih n kesian.. takde yang tolong ke?

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...