Pages

Support Penaja

Tuesday, August 9, 2011

Berkenalan dengan insan bernama kg baru

Posted by mykhalis On 7:25 AM 11 comments

Bagi Khalis.. KHalis nak jumpa sangat mak ayah insan ini. Khalis tak pasti jantinanya apa.. Tapi rasa rasa korang kalau KG baru jantinanya apa ek?

Oh.. paling tidak jantinanya mesti lelaki kan? tapi camne kalau ianya perempuan. Khalis betul betul nak mintak maaf pada saudari kg baru sebab mempermainkan nama saudari, cuma Khalis tak boleh bayangkan kalau masa akad nikah nanti..

ataupun..

Masa bakal suami saudari nak memperkenalkan saudari pada mak dia..

"Mak.. inilah bakal menantu mak.. orang terengganu.. nama kg baru"

Tak boleh Khalis nak bayangkan reaksi wajah bakal mentua saudari ketika itu.

Ataupun wajah tok kadi ketika majlis akad nikah.

"aku terima nikah kg baru dengan mas kawinnya RM22.50 hutang"

saudari,, saya dapat maklumat mengenai saudari melalui agensi kerajaan. Bukan PTPTN.. sayapun taut nak berurusan dengan PTPTN.. tapi melalui daftar pemilih SPR..betul.. saya yang taip dan cari sendiri setelah saya terbaca mengenai saudari di Harakah. Untuk kepastian, saya watla semakan semula.. Memang betul saudari wujud rupanya..

Kalau korang dah daftar undi,, watla semakan.. k? kalau tak percaya maklumat ni boleh wat semakan sendiri. Khalis dah semak dah.he. Undi mana la nanti saudari kg baru ni kan?

11 comments:

Ini nama anak orang asli ka apa? Tak tengok 'Melodi' ka bagi anak nama macam artis-artis sikit?kehkehekh

tiba2..sy teringat bubur lambuk kampung baruuuu~ huhuhuhuhuhuhu~

lom cukup umur nak daftar hehe

@Areenmengundi barisan nasional la..

@Fahmi Ismail tak tengok melodi takpe.. ambil je nama jalanraya

@lisa lis tak baik tau ingat makanan awal2 nie

kalau ya pun nak menipu kan wahai pengundi hantu... ish ish ish..

@~nsar~ nak wat camne.. tak berapa nak bijak la katakan

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...