Bapa yang paling tak bertanggungjawab : 15 orang anak dengan 13 orang kekasih pada usia 30-an

Jamie bersama dengan salah seorang dari 15 orang anaknya.

Apa kejadahnya ni? inilah luahan hati seorang ibu.

"saya sayangkan anak dan cucu cucu saya.. tapi sudah-sudahla buat anak.. Cubalah jadi seorang ayah yang bertanggungjawab. Jangan suka suka je nak beranakkan orang kemudian buat tak tahu sahaja"

Luahan ini ialah luahan rasa seorang ibu yang berusia 51 tahun, Lorraine kepada majalah People.

Anaknya yang kini berusia 34 tahun,Jamie Cumming merupakan seorang pengganggur yang cukup pandai mengorat.Walaupun pernah melakukan beberapa pekerjaan seperti bartender.. guard, namun semuanya tidak kekal.

Menurut Lorraine, Jamie mula mengandungkan anak orang pada usia 17 tahun, kemudian apabila anak itu lahir Jamie memutuskan hubungan setelah kantoi curang dengan sepupu teman wanitanya.

Sumber dari Dailymail


Comments

jgn hnye nak beranakkan orang..hahahaha...>,<
ArulchelseA said…
cuak aku bro..kih kih kih
puteri ain said…
hahaha . kelakar ..
yatie Awang said…
macam macam manusia ni kan?...
blog-tips-kurus said…
hhhmm.. nampak sangat tak pergi kursus kahwin ni.. ;)
memang nafsu kuda tol la pompuan ne kn :)
mas saari said…
nafsu mengatasi segalanya...macam nilah!
mykhalis said…
@Syaz Wanie Affandi btul tue..kena pandai bertanggungjawab sekali
mykhalis said…
@ArulchelseA ko jgn nak beranakkan orang pulak
mykhalis said…
@yatie Awang betul tue.. sebab tue setiap orang lain jalan cerita hidupnya
mykhalis said…
@blog-tips-kurus tula..kerajaan england la ni tak wajibkan kursus
mykhalis said…
@mas saari nafsu tu betol..tapi takkan tak tau guna perlindungan
Areen said…
ayat power tu, apa lagi yg power ehh?tu yg kite tak tahu huahuahua!~
mykhalis said…
@Areen eii..gatai..wahahaha
Mischelle said…
eee...rmbut mcm retard cmna dapat ngorat awek. peliks.

Popular Posts