Pages

Support Penaja

Tuesday, August 9, 2011

Gambar Insaf : Anak siapa la ni?

Posted by mykhalis On 5:21 PM 11 comments





comel2 dah.. merokok la pulak.. aduhhh.. kena bagi ceramah budak nie

11 comments:

aku makan gak pp beliau kng.

selekeh dan comot jer budak jie.klu bersihkan..gosok2 bg mandi mesti comel n putih gebu!

uikkkk.... comel budak ni kalau dibersihkan.. tapi sayangnya dia hisap rokok...

alahai..ni sure dia dok tgk pak dia isap rokok ni.pandai sgt2 nih..piap montot baru tau..ish3..

hari tu ada gak baca kisah budak ni, memang dia perokok tegar...rasanya budak ni, anak orang asli lah

kesian...anak sapa la ni..

steady je...entah2 dia orang besar tapi badan budak kecik..lalalaa

mane dia belaja tu,adooiii

Alahai, rosak paru-paru budak ni.

otai giler budak ni.. sap la mak bapak dio ni kn :)

pehhhh..iskhh3x...ganal tul tgk gaya..hahaha...mcm terer mrokok.. haishhh... kalah customer kiter org ni~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...