Gambar Insaf : Anak siapa la ni?





comel2 dah.. merokok la pulak.. aduhhh.. kena bagi ceramah budak nie

Comments

Wadi AR said…
aku makan gak pp beliau kng.
Puan Kutu said…
selekeh dan comot jer budak jie.klu bersihkan..gosok2 bg mandi mesti comel n putih gebu!
Mia Liana said…
uikkkk.... comel budak ni kalau dibersihkan.. tapi sayangnya dia hisap rokok...
CikRangers (CR) said…
alahai..ni sure dia dok tgk pak dia isap rokok ni.pandai sgt2 nih..piap montot baru tau..ish3..
yatie Awang said…
hari tu ada gak baca kisah budak ni, memang dia perokok tegar...rasanya budak ni, anak orang asli lah
ArulchelseA said…
kesian...anak sapa la ni..
steady je...entah2 dia orang besar tapi badan budak kecik..lalalaa
cik sakdi said…
mane dia belaja tu,adooiii
Awan Biru said…
Alahai, rosak paru-paru budak ni.
otai giler budak ni.. sap la mak bapak dio ni kn :)
lisa lis said…
pehhhh..iskhh3x...ganal tul tgk gaya..hahaha...mcm terer mrokok.. haishhh... kalah customer kiter org ni~

Popular Posts