Pages

Support Penaja

Friday, August 12, 2011

Berita menarik : Wanita pertama memiliki tali pinggang hitam tahap 10 berusia 98 tahun

Posted by mykhalis On 7:44 AM 15 comments


Haaa.. jangan main main sama ini Keiko Sensei. Walaupun kalau pada usia dia di kira tidak mampu, tapi dia merupakan pemegang tali pinggang hitam tahap tertinggi dalam Judo.


Khalis kagum betul dengan minatnya dalam judo. Bayangkanlah. dari tahun 1930-an sampai sekarang dia mengabdikan diri segala tentang judo. Malah dia sanggup bercerai kerana judo.


Walaupun kini kerap menggunakan kerusi roda, namun dia masih mampu menguruskan kelas judo di pusat latihan judo di San Francisco.Walaupun dia dah tua, korang berani tak nak ajak dia try lawan?hehe

Berita penuh di dailymail.co.uk

15 comments:

tulang besi urat dawai ka?

ni bnayk makan sushi lauk ulam ni.. hhee

xnak ar..takot la pkcik..hik3

kelas kau mak cik..sy pun ada tali pinggang kulit je..hehehe

hahaha terbaik la nenek ni hehe

dah tua2 baru dapat kan.. cayalah...

terbaiklah nek..
hehe.
lama x komen sini. =)

perghhh ohsemnya makcik ni nak ngorat ahh bhahahaa

fuyooo...ni baru dkira mmg betul2 kental nih~~~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...