Pages

Support Penaja

Monday, August 8, 2011

Gifs Lawak : Alaaa..sikit je lagi

Posted by mykhalis On 10:00 AM 22 comments

HAHAHAHAHA!!!


22 comments:

adoi. logik la sikit nak bagi org tu bolos. haha

confident tu kan penting hehe

hahahahaha...memang konpem tak bolos!

teringat lak rancangan bolos saja dinding itu... best!!

hahahaaa.. cuba lagi lain kali...

klau ikut besar badan org tu pun..blum tentu bolos lg.. kih kih kih

*jahat mulut..kutuk2 org aku ni..kih kih

@cik sakdi nak wat camne.. rezeki dia dapat papan camtu

@Areen haha..berjaya ke tak lain kira

@mas saari tapi muka dia komfiden je nak bolos

@ApiH
harap dapat diniding bentuk bulat la pulak

adoiyaaii..mmg xpat nak tlg tu..terover size plak :p

@chii
itula pasal..memang takde ruang dah

heh2x..sebenarnya..hahahahahaha.. kelakar...xtahan tgk muka konfiden..patutnya dia lompat jew keh3x....

kesian die..die da cube sedaye upaye taw..

@lisa lis hahaha.. dia nak lompat tak larat.. Khalis faham perasaan dia

@Raden yerla2,,kesian la nie..wahahahha

@mykhalis hahahahaha..kelakar plak statment khalis paham perasaan dia hik3x... >>> tersenyum ttiba nih...

@lisa lismaunya tak faham.. sesaiz ni..ahaks

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...