Pages

Support Penaja

Monday, August 8, 2011

Gambar menarik : Rumah terbalik

Posted by mykhalis On 8:26 AM 17 comments

Cuba bagitau kenapa diorang buat rumah terbalik di German ni.. Rasa rasa korang ape? hehe












mesti korang tak tau la tujuan rumah ni di buat terbalik,.betul tak?


17 comments:

En Khalis tau ke tujuannya?? Sila la kongsi...

ikshh3x...rugi2x... kalau rumah terbalik tapi xley guna wat apa..huhuhuhuhuhu~

mungkin dorang percaya yg bumi akan terbalik...hehehehhe...

kenape bro?ceciter..nak tau gak

sebab nak dijadikan prop film kot..ntah le..

@Mr Mhahha.. jujur tak tau.. tempat Khalis cilok nipun tak cakap ape2

@lisa lis sebab tu pmbinaannya misteri lagik

aduhai..pelik sungguh la

apa kes semua terbalik tu??

@TK
kes tak dapat diselesaikan lagi

kla berak, mesti taik jatuh balik kene muka. haha

@situaBANGKAhaha..boleh pulak nak duduk bagai

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...