Rekaan Kreatif : Mug/ kole yang menarik

Khalis bukanlah peminum air panas yang setia. Malah seorang peminum ais yang tegar. Biarla kena marah camnepun sebab kerap sangat minum air sejuk, Khalis tak mampu mengelaknya.. Kalau tak minum air sejuk rasa cam puas,,biarpun perut dah nak meletup.

Tapi bagi insan-insan di rumah Khalis, macam mak, abah, wife mereka jarang minum ais dan menjadi kebiasaan untuk minum Hi-Goat ke.. Radix ke.. Kopi Tok Guru ke..kacip fatimah ke.. (rasa cam kedai makan lak..) mereka memerlukan cawan peribadi untuk mendapatkan kepuasan maksima.

Jadi, apa kata kalau Khalis merekomenkan mereka mug atau cawan seperti di bawah ini.. Ada identiti tersendiri dan sangat menarik untuk tetamu tengok.

 Mug Pertama ni sesuai untuk orang yang tidak mahu berkongsi mug dengan orang lain. Iaitu, dia boleh menyimpan penutup khas di bawah mug itu sendiri.. Seandainya lubang terbuka automatik air akan keluar semula.. dan pastikan tak hilang la..kalau hilang naya..
 Mug kedua ini sesuai untuk mereka yang suka cicah dengan chipsmore atau biskut banjir. Selain kelihatan cute..Warna hijau melambangkan anda sokong PAS( memang takde kaitan langsung)

Mug yang ini pula untuk orang baru belajar buat air. Masih tak tau sukatan gula, ke kopi ke..air panas banyak mana..air sejuk banyak mana.. so dengan ada termometer ni. maka si pembuat air boleh buat air sesedap rasa.
 
 Bukan forever alone dan lovie dovie? Mug ini sesuai untuk anda rasa anda dan cute comel bersama -sama. Hmm..kalau ada orang datang rumah anda dan mereka terlihat mug ini..mesti mereka kata.. "wahh..comelnya mug ni..gedik betul!!!" hehe
 Ini untuk jurugambar yang mengidamkan lanser yang power..yang harganya ribu riban.. Tak mampu? apa salahnya gunakan mug ini hari2..nescaya bila bangun pagi sahaja anda pakai mug ni anda akan rasa lebih bersemangat untuk mendapatkan yang original supaya tidak terasa cam loser sangat.

Ini lagi satu untuk si kedekut taik idung masin.. Mug ini bukan kotor tapi memang direka supaya kelihatan sentiaasa kotor dan tidak ada orang sanggup memakainya.. Yerla kalau sental2 pun tak hilang.. Tapi seandainya anda beli mug ini.. sila maklumkan kepada sahabat saudara mara supaya tidaklah mereka rasa anda pengotor habat bila guna mug ini.. kerana mereka tak tahu ianya mug bersih.

Begitulah cadangan cadangan mug.. Penat bebeno menulis kali ni.. Kalau nak beli.. sila msg Khalis dan penghantaran percuma.. k?

Comments

cik sakdi said…
cicah air teh ngan biskot hup seng sedappp ooo, haha last tu kotor tol, geli nak minum, mcm budak xade gigi minum air. haha
lisa lis said…
dussss...suka mug yang wrna hijau tu.. comel...~
p/s: khalis jgn selalu minum ais..bahaya wooooo~
:: cikNuurul :: said…
khalis xsah xmnum air sejuk ek,.hehe,.jge kshtn tu,.nnti sayf nk lumbe lari ngn khalis,..wahaha,xde kne mngene,..cup,ni btol2 amik order ke ape khalis?,.hehe,.
syuxer said…
wah ni banyak kool punya mug..syuk pasti suka yang meter minyak tuh..hahah sangat cun,bro..
eiYja_cHum3yl said…
Nak beli nak beli..haha..ija minat yg meter myk tu n yg gedik2 comel tu..hehe..khalis blanje kaaaaaannn..
~nsar~ said…
yang hijau PAS tu comel banget.. kalau jual laku oooo... hahaha
bersama kak Es said…
nak mug ala2 dslr tuuu...

eh ! betul ke ada? nak laaa
adan said…
memandangkan aku peminum air panas dengan itu aku memilih gambar mug colur hijau itu.. TP MINAT YG LENSA TU.. ahaha
Anonymous said…
abislah kahlis..kang ada entry khas lg...(cmpur politik)..keh3...
Anonymous said…
boleh order ker?hehe
Mun said…
ehh comel laa mug smile tu...
HeiYzZ RoSLaN said…
karang ada yang terbuat lense ribu riban jadi mug sebab kes TERsilap ambik..haha..
.. said…
yang mug last 2 kalo siti nurhaliza pakai pun orang takan sental..silap2 simpan terus.. hahak..
DayanaBesey said…
mcm pnah tengok je mug lovie dovie tu..hahaha!
=p

Popular Posts