Pages

Support Penaja

Friday, July 15, 2011

Cara mempertahankan diri sebenar dari perogol

Posted by mykhalis On 10:27 PM 18 comments

 Sebelum korang teruskan tengok gambar ni..Khalis nak tanya kaum hawa.. apakah ilmu mempertahankan yang korang ada? Jujurla..katakan lelaki dah peluk korang, dah nak tanggalkan baju..seluar..apa yang boleh korang lakukan untuk selamatkan diri?

Soalan macam lucah..tapi hampir 90% dari perogol adalah dari golongan kenalan mangsa. Dan biasanya dalam keadaan tidak bersedia dan tak disangka sangka.Adakah dengan menjerit sahaja? Baiklah.. Inilah cara paling hardcore tau.. memang lucah sikit..tapi peratusan untuk anda selamat adalah sangat besar.

Apa yg perlu anda buat.. anda picit/tumbuk/ketuk/sepak testikal lelaki itu(bukan bahagian "tiang",ianya kurang berkesan)..Jujur ni..tengok dragon ball tak yang goku lemah kalau orang pegang ekor dia.. Camtu la lelaki..Kalau anda dapat satu pukulan padu kat testikal dia..nescaya dia takkan boleh berdiri..nak bersuarapun tak larat. Goku boleh baiki kelemahannya?? Khalis tak pernah pulak jumpa lelaki berlatih kuatkan testikal dia.. Apa itu testikal? Biji kerandut lelaki la..wahaha..(lain lain maklumat google sendiri)

Mungkin gelak sekarang..tapi simpan dalam hati tau..ingat betul2..malang tak berbau.. skil ini juga boleh digunakan pada pakwe gatal yang ajak beromen.. orang gila datang kacau..k.. yang Khalis tau la..inilah kelemahan terbesar lelaki..

Ok..dah boleh sambung tengok gambar dah..langkah kat bawah ni boleh guna jugak.






18 comments:

terbaikkk....
mmg patut kena pun kalo lelaki yg gatal2 tuh..

Saya ada Silat Cekak Malaysia tapi tak habis belajar..nampaknya kena belajar dari blog khalis gak la nih.. hoho..gambar nombor 4 terbaekkk...hik3

hehe agak lawak bro terangkan satu ayat tu, tp kan, bahaya n susah nak lawan kalau lelaki tu ramai2 serbu mangsa. huhu.

aiks?? khalis tgk gak dragon ball?
hihihi...

@mf kena cekal je hati..rempuh je kuat2..hhaha

@tw hehe..tok guru silat segan nak kabo agaknya

@cs kalau ramai2.. tak berani nak cakapla..kalau Khalis redho je..hahaha

@cab dari darjah satu oo..sampai masuk u layan lagi..skrang dah kurang..

ahaa.. fatin msa kt seklah dlu bljr taekwando.. separuh jalan.. xsmpat nk abes pn..

fatin mmg tahu pasal kelemahan itu.. dan itu mmg target awl fatin utk pertahankan diri drpd lelaki yg berniat jahat.. =)

antara spot2 yang akan rasa seksa bila kene pukul..bawah dagu..bahagian kemaluan..belakang kepala..tengkuk..dan rusuk..
kat bahagian hati pon senak jugak tapi kene pndai la..

gambar tak menarik mane tapi ulasan khalis tp penerangan khalis b4 pixa ke-2 itu memang AWESOME!! shuker-shuker

skill ni da lama da..wanita patut tahu......hehehe

ayat agak sensored..pg2 dh gelak2 hik2x..tp ttap ambik info nih sbg lngkh bjga2x,...

klu ade yg dtg cm 2 mmg jerit je la,tkut kot tp ok la info cm ni,leh guna gak....kna jadi kuat pasni...hehe

dulu la ms nek public transport..
selalu kene himpit2 dgn bangla & indon dlm bas..
siap!!Cik Mendezz tijak2 kaki memasing dgn heel Cik Mendezz!
Rasokan!!Gatai!!

lawak2..tapi berguna...thnx khalis!!!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...