Cara mempertahankan diri sebenar dari perogol

 Sebelum korang teruskan tengok gambar ni..Khalis nak tanya kaum hawa.. apakah ilmu mempertahankan yang korang ada? Jujurla..katakan lelaki dah peluk korang, dah nak tanggalkan baju..seluar..apa yang boleh korang lakukan untuk selamatkan diri?

Soalan macam lucah..tapi hampir 90% dari perogol adalah dari golongan kenalan mangsa. Dan biasanya dalam keadaan tidak bersedia dan tak disangka sangka.Adakah dengan menjerit sahaja? Baiklah.. Inilah cara paling hardcore tau.. memang lucah sikit..tapi peratusan untuk anda selamat adalah sangat besar.

Apa yg perlu anda buat.. anda picit/tumbuk/ketuk/sepak testikal lelaki itu(bukan bahagian "tiang",ianya kurang berkesan)..Jujur ni..tengok dragon ball tak yang goku lemah kalau orang pegang ekor dia.. Camtu la lelaki..Kalau anda dapat satu pukulan padu kat testikal dia..nescaya dia takkan boleh berdiri..nak bersuarapun tak larat. Goku boleh baiki kelemahannya?? Khalis tak pernah pulak jumpa lelaki berlatih kuatkan testikal dia.. Apa itu testikal? Biji kerandut lelaki la..wahaha..(lain lain maklumat google sendiri)

Mungkin gelak sekarang..tapi simpan dalam hati tau..ingat betul2..malang tak berbau.. skil ini juga boleh digunakan pada pakwe gatal yang ajak beromen.. orang gila datang kacau..k.. yang Khalis tau la..inilah kelemahan terbesar lelaki..

Ok..dah boleh sambung tengok gambar dah..langkah kat bawah ni boleh guna jugak.






Comments

misz farahniza said…
terbaikkk....
mmg patut kena pun kalo lelaki yg gatal2 tuh..
~~Ticer Wann~~ said…
Saya ada Silat Cekak Malaysia tapi tak habis belajar..nampaknya kena belajar dari blog khalis gak la nih.. hoho..gambar nombor 4 terbaekkk...hik3
cik sakdi said…
hehe agak lawak bro terangkan satu ayat tu, tp kan, bahaya n susah nak lawan kalau lelaki tu ramai2 serbu mangsa. huhu.
Cik Asma BLuppy said…
aiks?? khalis tgk gak dragon ball?
hihihi...
mykhalis said…
@mf kena cekal je hati..rempuh je kuat2..hhaha
mykhalis said…
@tw hehe..tok guru silat segan nak kabo agaknya
mykhalis said…
@cs kalau ramai2.. tak berani nak cakapla..kalau Khalis redho je..hahaha
mykhalis said…
@cab dari darjah satu oo..sampai masuk u layan lagi..skrang dah kurang..
Cik TeN10 said…
ahaa.. fatin msa kt seklah dlu bljr taekwando.. separuh jalan.. xsmpat nk abes pn..

fatin mmg tahu pasal kelemahan itu.. dan itu mmg target awl fatin utk pertahankan diri drpd lelaki yg berniat jahat.. =)
MFI said…
antara spot2 yang akan rasa seksa bila kene pukul..bawah dagu..bahagian kemaluan..belakang kepala..tengkuk..dan rusuk..
kat bahagian hati pon senak jugak tapi kene pndai la..
Kentang_ said…
gambar tak menarik mane tapi ulasan khalis tp penerangan khalis b4 pixa ke-2 itu memang AWESOME!! shuker-shuker
Anonymous said…
skill ni da lama da..wanita patut tahu......hehehe
lisa lis said…
ayat agak sensored..pg2 dh gelak2 hik2x..tp ttap ambik info nih sbg lngkh bjga2x,...
Anonymous said…
klu ade yg dtg cm 2 mmg jerit je la,tkut kot tp ok la info cm ni,leh guna gak....kna jadi kuat pasni...hehe
Azura Mendezz said…
dulu la ms nek public transport..
selalu kene himpit2 dgn bangla & indon dlm bas..
siap!!Cik Mendezz tijak2 kaki memasing dgn heel Cik Mendezz!
Rasokan!!Gatai!!
Wanie Affandi said…
lawak2..tapi berguna...thnx khalis!!!

Popular Posts