Rekaan Kreatif : Sarung Tangan Oven


Khalis ada merancang dengan wife untuk buat chipsmore.. Sebab Khalis suka makan chipsmore..tapi kalau nak beli mahal sangat.Kalau beli 1 bungkus 1 rancangan tv dah habis. Memang kecewa arr.. Lepas tu rancang nak wat ayam panggang.. resipipun dah ada.. sampai hari ni dah 2 hari Khalis tak beli ayam.. Makan ikan je.. hehe..

Tapi kalau kat rumah Khalis ada sarung tangan yang comel camni mesti semangat nak memasak. Isteri tak yah suruhpun mesti Khalis terus masak..Tak percaya la tue.. elehhh..jelesss..

Tapi kat mana nak cari benda2 cute camnikan?Khalis ada gambar je..tempat nak beli tak tau..sapa tau?Nak kirim boleh?heh







come come blake..

Comments

situaBANGKA said…
khalis, cuba cari kat ebay.

Popular Posts