Pages

Support Penaja

Wednesday, July 13, 2011

Seandainya Jodoh Kita : Gampar pasangan kekasih berdua duaan

Posted by mykhalis On 2:44 PM 19 comments

Pernah Khalis psotkan mengenai awek cun leh kapel dengan pasangan yang lagi tua/gemok/tak hensem.. memang tak sepadan sungguh nampaknya. Tapi melalu gambar itu boleh diagak bahawa pasangan mereka ialah orang kaya.

Khalis menyedari zaman sekarang tanpa duit kita memang boleh bahagia kalau sama-sama pasangan rela makan nasi+garam hari-hari.. Tapi wujudkah cinta sejati sanggup bersusah payah? Ada, tapi ianya mungkin berulamkan gaduh dan berlaukkan sakit hati setiap hari..

Namun kalau sudah jodoh tidak ke mana.. Hensem + jelita = bahagia selamanya??adalah teori yang tak benar sama sekali..Berapa ramai yang kelihatan sama padan tapi tidak kekal.

Jom tengok koleksi kalau dah jodoh tak ke mana.. untuk keselamatan..lelaki mungkin akan benci gambar-gambar ini dan perempuan akan pelik tengok gambar-gambar nie..








Camne? hati ada tenang tengok gambar2 nie?

19 comments:

hahahahahaha...terlebih tenang tgk hak3x.....

bukan kah cinta itu buta..? hehe.. ;)

nak buat macam mana kalau dah cinta, tak tahu nak salahkan cinta buta atau orang yang buta

hehehe...jnji hepi suda...tp nmpk sgt gurl x memandang pada rupa kan....;)

heheheh..itu kan jodoh masing2.. kwn saya pon ada mcm tuh gak..mula2 pilih sbb harta..but at last mmg dia cintakan laki tuh pon.. mmg different sgt lak dorang ber2..cinta tuh misteri..heheheh

hahaha..mmg dah biasa tgk camni.tp da nama pun cinta.mata kita tgk sakit..tp pasangan dorang tgk sesejuk mata memandang je..so tade hal lah..hihhihh

cnta x buta,mnusia pon x buta tp cuma rabun je

hanya mitos shj yg claim: pasangan bercinta = hensem + cute. reality says: none!

Bila dalam hati ada taman

da jodoh dorang... xkire hnsem or x.. huhu

gamba no.4 je bese tengok dikalangan kawan2...

no.4 je la acceptable from my eyes.

mesti khalis xtenang 2 yg die post pasal tenang xtenang neh..haa... siap la kamoO orang rumah bace neh..hahahk

memang girl tk pilih hensem..tp tunjukan girl pilih duit..kih kih kih..

i need ur money, honey, money ^_*

duit nombor satu,,rpa paras nombor lapan agaknya..haha

haaa~~ tipu ni , asal saya tewas ngan diorang~~ hahahaa~~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...