Mencari perhatian.. Bagaimana??

Ada perbezaan sebenarnya antara rendah diri dengan orang yang mencari perhatian ni. Rendah diri dia akan menjawab bila ditanya...orang yang suka mencari perhatian pula sendiri cakap oragn tak tanya apa apapun..

Contoh..

Kawan anda dapt markah 74% sedangkan purata markah dalam kelas 40% sahaja. Tanpa ditanya diapun cakap

"alaa.. bodohnya aku,,camne leh salah buat yang ni.. mesti mak aku marah markah sikit camni"

ini adalah orang nak cari penyepak.. betul tak? Khalis paling geram orang kurus dari Khalis cakap

" argh..siot ahh.. semakin gemok gila aku sekarang" dalam hati Khalis cakap.. badan camtu cakap gemok..dah tu aku ni ape?..

Ini contoh..huuu.. pada mereka yang suka cari perhatian ok je..tapi jgn menayakitkan hati orang lain.. kan kan?

Comments

kekeke~~~~~~sepak jer org bajet bgus gtu....cian khalis..terasa...amalkan diet yang sihat k...bgus la lau berisi cket...nampak la yg isteri khalis bagi makan yg ckup kat khalis..hehe..tak gitu??
lisa lis said…
adus2x..btul2x... sy pun sama..gemuk gak..tp kalu da kwn2 yang kurus ni depa ckp depa gemuk..pehh..panas hati...ni mmbuatkan kita btmbah2 double gemuk..haishhhhh~ ><
mykhalis said…
tak mampu menafikannya.. guilty in charge..wahhaha
NasZ said…
tak yah kesian2..kasi sepak cukup2..pastu mesti merendahkan dirinyer..haha..

MOHD NASER.com
ekyn said…
betollah..tepat skali..
mmg ade je manusia mcm ni..huhuhuu
paling rase nk layangkn penampo bila mmbr dpt markah tggi drp kte tp leh kate "sket dowh markah aku"..grrr~
DayanaBesey said…
khalis ya allah!
sama la kita..haha!
menyampah tengok nama2 fb "mira bunsyet","kiki gumuxx","syira tembam","sayew budawk chubby"..haishh!
pastu komen kat gmbr sendri kate da gemok,da tembam..pastu fren komen " x de la,chantek je.."
padahal diri kerempeng,still kate gemuk..x bersyukur langsung..
lain la da memang gemuk mcm yana..
rasa nak komen je kat gmbr2 mcm tu "kau nak rasa penumbuk sedas?"
hahahaha!
=p
cik sakdi said…
bro, bab gemuk tu memang setuju sangat. mcm nak bagi makan selipar je kat orang mcm tu! ahaha mencik!!!!
Anonymous said…
buy xanax cheap xanax side effects sexually - effects of .25mg xanax
Anonymous said…
ambien cost zolpidem side effects skin - difference between ambien zolpidem tartrate
Anonymous said…
buy zolpidem zolpidem 10 mg pill identifier - zolpidem 10 mg overdose
Anonymous said…
buy valium online effects of valium and grapefruit - high from valium
Anonymous said…
buy diazepam buy diazepam online no prescription - diazepam for dogs seizures
Anonymous said…
buy zolpidem ambien side effects overdose - zolpidem no prescription canada
Anonymous said…
buy xanax online overnight delivery does xanax show up swab drug test - xanax side effects/contraindications
Anonymous said…
cheap generic ativan ativan 7 mg - ativan side effects older patients
Anonymous said…
xanax without prescription xanax overdose child - how long will 1mg xanax last
Anonymous said…
buy diazepam diazepam online in usa - diazepam dosage compared to xanax
Anonymous said…
xanax online no prescription small round white pill xanax - xanax quotes myspace
Anonymous said…
valium purchase buy cheap valium online no prescription - sleep medication valium
Anonymous said…
online ambien cost of ambien without insurance - generic ambien pill identifier

Popular Posts