Pages

Support Penaja

Tuesday, July 12, 2011

Mencari perhatian.. Bagaimana??

Posted by mykhalis On 11:11 AM 23 comments

Ada perbezaan sebenarnya antara rendah diri dengan orang yang mencari perhatian ni. Rendah diri dia akan menjawab bila ditanya...orang yang suka mencari perhatian pula sendiri cakap oragn tak tanya apa apapun..

Contoh..

Kawan anda dapt markah 74% sedangkan purata markah dalam kelas 40% sahaja. Tanpa ditanya diapun cakap

"alaa.. bodohnya aku,,camne leh salah buat yang ni.. mesti mak aku marah markah sikit camni"

ini adalah orang nak cari penyepak.. betul tak? Khalis paling geram orang kurus dari Khalis cakap

" argh..siot ahh.. semakin gemok gila aku sekarang" dalam hati Khalis cakap.. badan camtu cakap gemok..dah tu aku ni ape?..

Ini contoh..huuu.. pada mereka yang suka cari perhatian ok je..tapi jgn menayakitkan hati orang lain.. kan kan?

23 comments:

kekeke~~~~~~sepak jer org bajet bgus gtu....cian khalis..terasa...amalkan diet yang sihat k...bgus la lau berisi cket...nampak la yg isteri khalis bagi makan yg ckup kat khalis..hehe..tak gitu??

adus2x..btul2x... sy pun sama..gemuk gak..tp kalu da kwn2 yang kurus ni depa ckp depa gemuk..pehh..panas hati...ni mmbuatkan kita btmbah2 double gemuk..haishhhhh~ ><

tak mampu menafikannya.. guilty in charge..wahhaha

tak yah kesian2..kasi sepak cukup2..pastu mesti merendahkan dirinyer..haha..

MOHD NASER.com

betollah..tepat skali..
mmg ade je manusia mcm ni..huhuhuu

paling rase nk layangkn penampo bila mmbr dpt markah tggi drp kte tp leh kate "sket dowh markah aku"..grrr~

khalis ya allah!
sama la kita..haha!
menyampah tengok nama2 fb "mira bunsyet","kiki gumuxx","syira tembam","sayew budawk chubby"..haishh!
pastu komen kat gmbr sendri kate da gemok,da tembam..pastu fren komen " x de la,chantek je.."
padahal diri kerempeng,still kate gemuk..x bersyukur langsung..
lain la da memang gemuk mcm yana..
rasa nak komen je kat gmbr2 mcm tu "kau nak rasa penumbuk sedas?"
hahahaha!
=p

bro, bab gemuk tu memang setuju sangat. mcm nak bagi makan selipar je kat orang mcm tu! ahaha mencik!!!!

buy xanax cheap xanax side effects sexually - effects of .25mg xanax

ambien cost zolpidem side effects skin - difference between ambien zolpidem tartrate

buy zolpidem zolpidem 10 mg pill identifier - zolpidem 10 mg overdose

buy valium online effects of valium and grapefruit - high from valium

buy diazepam buy diazepam online no prescription - diazepam for dogs seizures

buy zolpidem ambien side effects overdose - zolpidem no prescription canada

buy xanax online overnight delivery does xanax show up swab drug test - xanax side effects/contraindications

cheap generic ativan ativan 7 mg - ativan side effects older patients

xanax without prescription xanax overdose child - how long will 1mg xanax last

buy diazepam diazepam online in usa - diazepam dosage compared to xanax

xanax online no prescription small round white pill xanax - xanax quotes myspace

valium purchase buy cheap valium online no prescription - sleep medication valium

online ambien cost of ambien without insurance - generic ambien pill identifier

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...