Pages

Support Penaja

Tuesday, July 12, 2011

Rekaan kreatif :

Posted by mykhalis On 2:15 PM 12 comments

MOUSE SERBA SERBI ADA...

RAK BUKU YANG ELIGEN

KALAU CAMNI MEMANG COOL AHH

SEDUT SAHAJA SERANGGA ITUU

MEMANG TABIAT KORANG DAH KAN MANDI SAMBIL NYANYI

UNTUK ON24 HOURS

CUTE TAK STRAW CAMNI?
Camne ngan rekaan kat atas.. Hehe..Khalis paling berkenan kat tempat letak pisau tu.. rasa cam macho je


Psst..jom tengok Megan Fox buktikan dirinya tak pakai botox

12 comments:

agk2 nyer la meja komp tu..kalu monitor tu berat cm gajah n hempap org...mati x?

Bila dalam hati ada taman

tempat letak pisau, penyedut serangga n mouse tu best... khalis jual ker? nak beli.. haha ;)

i suka yang straw lipstick tu... :)

memula tak tangkap lgi, balang ikan tu lawa :D

tu macam bukan mouse la khalis.. camera kot.. hehe.. =)

fatin plg suka rak buku tuh.. mesti ikan tu otak geliga kn.. hari2 dok ngn buku ja.. kih3

suke yg straw tu...
hahaha
unik :)

adoi sponge tu siap ade demo lagi tu. HAHA

kat mana eh nak cari benda pelik macam ni?haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...