Rekaan kreatif :

MOUSE SERBA SERBI ADA...

RAK BUKU YANG ELIGEN

KALAU CAMNI MEMANG COOL AHH

SEDUT SAHAJA SERANGGA ITUU

MEMANG TABIAT KORANG DAH KAN MANDI SAMBIL NYANYI

UNTUK ON24 HOURS

CUTE TAK STRAW CAMNI?
Camne ngan rekaan kat atas.. Hehe..Khalis paling berkenan kat tempat letak pisau tu.. rasa cam macho je


Psst..jom tengok Megan Fox buktikan dirinya tak pakai botox

Comments

agk2 nyer la meja komp tu..kalu monitor tu berat cm gajah n hempap org...mati x?

Bila dalam hati ada taman
~~Ticer Wann~~ said…
tempat letak pisau, penyedut serangga n mouse tu best... khalis jual ker? nak beli.. haha ;)
cacah said…
i suka yang straw lipstick tu... :)
memula tak tangkap lgi, balang ikan tu lawa :D
Anonymous said…
likee....
dja_amiensukhri said…
tu macam bukan mouse la khalis.. camera kot.. hehe.. =)
Cik TeN10 said…
fatin plg suka rak buku tuh.. mesti ikan tu otak geliga kn.. hari2 dok ngn buku ja.. kih3
LaLa said…
suke yg straw tu...
hahaha
unik :)
yatie Awang said…
kakak suka mouse tu...
puteri ain said…
mouse tu style :D
cik sakdi said…
adoi sponge tu siap ade demo lagi tu. HAHA
H.J said…
kat mana eh nak cari benda pelik macam ni?haha

Popular Posts