Gambar Buka Aurat : Nasihat atau kena marah balik?

Sensitif oo isu ni.. Sebab memang dah banyak pun Khalis tulis. Tapi memandangkan isteri Khalis merupakan seorang tukang jahit, jadi Khalis ada la nampak baju baju yang dia tempah untuk raya.. ( tempahan dah ditutup..hehe)

Dan semakin canggih dunia kita..semakin canggih baju baju yang ada kan? tak kesahla tempahan ke.. beli ke.. tapi yang menariknya..bila ada post camni.. mesti akan ada cakap.. macam la dia tu masuk syurga sangat.. ok.. susah la camtu kan? Di sebabkan blog ni ada budak sekolah yang baca, so, Khalis harap ianya sebagai pra persediaan mental..supaya bila Khalis or Sayf berjalan di bandar, kampung atau desa.. semua muslimah yang kami jumpa menutup aurat.. tolong diri anda tutup aurat..tolong kami jugakkan.. tengok gambar dengan tengok live lain oo..






Sumber.. kempen tutup aurat di FB

Comments

dah banyak dah PY nampak benda macam ni...nasihat pun,kita yang kena balik...macam khalis cakap la 'macam la dia masuk syurga sangat'...huhuuuu...sedey...
gadis HIJAB said…
so far i say no to legging. pakai kat dalam jubah atau skirt tu adela...hee
mas saari said…
isu sensitif ni...dosa tanggung sendiri!
lisa lis said…
skrg semua blumba2 nak cantik tnpa memikirkan dosa pahala~ ni la jadiknya..haishhhhh~ dunia2x.... mnta djauhkan~
HeiYzZ RoSLaN said…
khalis,minta share yer..
Aiza Hamid said…
ni isu sensitif, kalo kita larang kata kita menyibuk hal dia.. aku penah bincang dgn kawan isu ni, kata dia lebih baik aku diam aje, jgn nyibuk hal org, hmmmmm :(
Aslina said…
aku suka ganti legging tu ngan jeans. bukan tak cantik... cantik je... non-muslim pon suka. siap cakap aku comel lagi.

muahahahaha...

leggings buruk gila ah...

haritu ada sekali siap tersembur rojak aku makan sebab nampak sorang akak ni, pakai t-shirt tak bape labuh, agak ketat... then pakai leggings skin colour...

mau tak bersembur kau makan rojak... sekali tertoleh da terbayangkan dia terlupa pakai sluar???

kalo body style megan fox takpa laa...
biase la tu,kalau pakai longgar nnti org ingt dia gemuk.tp pakai ketat2 nnti nafsu lelaki naik,so kalau dh kena raba kena rogol nanti baru nk mnyesal.

maaf bhs kasar,tp kalau x kasar mmg x msuk kepala kalau ckp.
mykhalis said…
@aslina.. nak membayangkanpun Khalis tak mampu..wahahha
yayath said…
huhu...punya buruk pakai legging tuh..macam pelik semacam je~~
sukeee,..hehe,.lg suke kalo yg pkai leggings dn tdung tu bce post ni,.haha

Popular Posts