Cerita Motivasi Songsang : Menjadi wanita tergemuk di dunia

Assalamualaikum wbt.. Segarnya badan di pagi Jumaat ni. Apa kata kita kenang sebentar apa yang kita dah buat sepanjang minggu ini..Pantasnya masa berlalu..

Dona Simpson menunjukkan demo makan 'alas perut'

Kalau dalam psikologi ada istilah reverse psikologi.. apa kata kita ambil iktibar ni.. Ketika semua orang ingin jadi kurus,, ada seorang wanita yang merupakan ibu kepada 2 orang anak bercita cita menjadi wanita yang paling gemok di dunia.

Pembantu setia: Jaqualine 4 tahun merupakan pembantu setia ibunya supaya menjadi lebih gemok

Kerana mengetahui dirinya tidak mampu kurus lagi..maka dia berhajat untuk meneruskan sahaja, Dengan syarat tambahan iaitu..sesiapa yang nak tengok dia makan kenalah bayar. Beliau mengenakan bayaran sebanyak $60 selama sebulan.

ketika membeli sedikit untuk menjadikan cita-citanya sebagai wanita gemok tercapai

Dikatakan wanita ni mampu mampu makan sebanyak 15,000 kalories setiap hari..perghh.. Camne.. jadi pengajarannya di sini.. hmmm.. tak taula..kena fikirla sendiri.. cerita versi real di dailymail

Last Call.. hari ini penutup untuk segmen bersama Khalis..Jangan segan segan nak join k?

Comments

vampire's lovex said…
apa ke pelik nye..

kesian dia,xde org yg btol2 nk support dia kot dia cmni
Wanie Affandi said…
sedihnya..tak mampu kurus lagi..=(
cm ne dia leh pk cm 2 erk....kesihatan 2 kan penting..
CikRangers (CR) said…
arghhh...CR punya pulun dok diet.dia ni leh lak nak gumuk2..tp asalkan dia hepi ok la kot.cuma takut kesihatan dia je la nanti..
Cik TeN10 said…
mak aihh.. penuh sofa dia sorang ja duduk..
Puan Kutu said…
adoi takut efek kesihatan la..

Popular Posts