Pages

Support Penaja

Friday, July 15, 2011

Cerita Motivasi Songsang : Menjadi wanita tergemuk di dunia

Posted by mykhalis On 8:21 AM 8 comments

Assalamualaikum wbt.. Segarnya badan di pagi Jumaat ni. Apa kata kita kenang sebentar apa yang kita dah buat sepanjang minggu ini..Pantasnya masa berlalu..

Dona Simpson menunjukkan demo makan 'alas perut'

Kalau dalam psikologi ada istilah reverse psikologi.. apa kata kita ambil iktibar ni.. Ketika semua orang ingin jadi kurus,, ada seorang wanita yang merupakan ibu kepada 2 orang anak bercita cita menjadi wanita yang paling gemok di dunia.

Pembantu setia: Jaqualine 4 tahun merupakan pembantu setia ibunya supaya menjadi lebih gemok

Kerana mengetahui dirinya tidak mampu kurus lagi..maka dia berhajat untuk meneruskan sahaja, Dengan syarat tambahan iaitu..sesiapa yang nak tengok dia makan kenalah bayar. Beliau mengenakan bayaran sebanyak $60 selama sebulan.

ketika membeli sedikit untuk menjadikan cita-citanya sebagai wanita gemok tercapai

Dikatakan wanita ni mampu mampu makan sebanyak 15,000 kalories setiap hari..perghh.. Camne.. jadi pengajarannya di sini.. hmmm.. tak taula..kena fikirla sendiri.. cerita versi real di dailymail

Last Call.. hari ini penutup untuk segmen bersama Khalis..Jangan segan segan nak join k?

8 comments:

apa ke pelik nye..

kesian dia,xde org yg btol2 nk support dia kot dia cmni

sedihnya..tak mampu kurus lagi..=(

cm ne dia leh pk cm 2 erk....kesihatan 2 kan penting..

arghhh...CR punya pulun dok diet.dia ni leh lak nak gumuk2..tp asalkan dia hepi ok la kot.cuma takut kesihatan dia je la nanti..

mak aihh.. penuh sofa dia sorang ja duduk..

adoi takut efek kesihatan la..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...