Pages

Support Penaja

Sunday, July 10, 2011

Gambar Sedih Tapi : Pengemis cun dari China

Posted by mykhalis On 11:04 AM 4 comments

Satu sahaja yang boleh Khalis katakan.. BERSIH 2.0 berjaya.. itu sahaja. Tiada tapi tapi lagi. Dengan persa ugut pecata kakitangan awam.Penjara. Polis berkubu.. media massa menghentam.. namun menurut Al Jazeera lebih dari 100,000 orang berkumpul.. tapi macam biasa, tv3 cakap..polis cakap 5 ribu je..ok stop..

Camne kalau korang jalan-jalan jumpa pengemis yang cun,, sweet,, comel,, niat korang berubah tak? yerla..dari derma orang susah jadi nak ushar awek la pulak..Khalis tak pasti kalau terjadi pada Khalis..tapi cam tak percaya je ada orang comel dan cun jadi pengemis kan?

tengok video di sini

4 comments:

kalau kat malaysia ni konpem ramai berebut buat bini no dua. membela nasib wanita la katakan. ha3

khalis,wat la plak pasal pengemis macho,dri china gak..
nama dia brothersharp..
=)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...