Pages

Support Penaja

Thursday, July 14, 2011

Kemaluan di potong isteri kerana ingin bercerai..

Posted by mykhalis On 11:56 AM 9 comments

inilah wajah si pemotong.. Catherine

Nah udahh.. Bila Khalis baca je berita yang berlaku di Los Angeles ni terus Khalis rasa seriau.. Tau tak apa itu seriau??HMM..lepas ni buat blog seriau la..hehe..boleh isi berita berita ganas dan ngeri la pulak. Berbalik pada cerita.. suami kepada Catherene Becker berkata.. lepas sahaja dia suarakan hajat nak bercerai..isterinya ajak makan malam.

Dia yang dikhayalkan dengan dadah terjaga apabila mendapati dirinya terjaga dengan tangan dan kaki terikat. Ketika itu isteri dia memegang pisau yang panjangnya 10 inci..OMK(oh mak koo) Tanpa tunggu lama.. isteri dia tarikkkkkkk.....tarikkkk dan pelepapppp..zasss.. putuslah kemaluan suaminya.. Jerit mololongpun tak guna sebab dah dipotong..dah takde dahh.. Isteri dia buangla kemaluannya dalam tong sampah..

di sinilah agaknya Catherene di tahan

Untuk ketahui kenapa dan mengapa nak bercerai sila baca di dailymail..

Jadi camne para suami solihin semua.. Berani ke tarak berani? wahaha..

dear..i love u.. dont cut me..hehe

9 comments:

pehh...fuyoo....

ok2x..serius aku simpati dgn suami dia...

p/s: ngah seriau nih..nnti nak citer kat adik2 hehehehe~ ><

cuak aku bro..kih kih.. tk bran aku bro..

perrgggh gila ganas seyh bini dia !

berhati-hati wahai kaum suami

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...