Kemaluan di potong isteri kerana ingin bercerai..

inilah wajah si pemotong.. Catherine

Nah udahh.. Bila Khalis baca je berita yang berlaku di Los Angeles ni terus Khalis rasa seriau.. Tau tak apa itu seriau??HMM..lepas ni buat blog seriau la..hehe..boleh isi berita berita ganas dan ngeri la pulak. Berbalik pada cerita.. suami kepada Catherene Becker berkata.. lepas sahaja dia suarakan hajat nak bercerai..isterinya ajak makan malam.

Dia yang dikhayalkan dengan dadah terjaga apabila mendapati dirinya terjaga dengan tangan dan kaki terikat. Ketika itu isteri dia memegang pisau yang panjangnya 10 inci..OMK(oh mak koo) Tanpa tunggu lama.. isteri dia tarikkkkkkk.....tarikkkk dan pelepapppp..zasss.. putuslah kemaluan suaminya.. Jerit mololongpun tak guna sebab dah dipotong..dah takde dahh.. Isteri dia buangla kemaluannya dalam tong sampah..

di sinilah agaknya Catherene di tahan

Untuk ketahui kenapa dan mengapa nak bercerai sila baca di dailymail..

Jadi camne para suami solihin semua.. Berani ke tarak berani? wahaha..

dear..i love u.. dont cut me..hehe

Comments

Anonymous said…
OMG....hehehehe
lisa lis said…
pehh...fuyoo....

ok2x..serius aku simpati dgn suami dia...

p/s: ngah seriau nih..nnti nak citer kat adik2 hehehehe~ ><
ArulchelseA said…
cuak aku bro..kih kih.. tk bran aku bro..
Aiza Hamid said…
perrgggh gila ganas seyh bini dia !
Iqa said…
Yes. Memang seriau.
kucarkacir said…
berhati-hati wahai kaum suami

Popular Posts