Pages

Support Penaja

Saturday, July 16, 2011

Berita Menarik : Ladang ganja terbesar ditemui di Mexico

Posted by mykhalis On 8:19 AM 7 comments

Khalis memang bengang betul dengan dadah ni. Khalis ingat lagi semasa kena tinggal di luar kerana kolej kediaman UTM penuh, Khalis tinggal dengan beberapa orang senior.Apa yang Khalis tak tahu ialah semuanya adalah kaki ganja n syabu.

Pergh.. memang buruk perangai..kalau dah tengah khayal tu..mandi bogel pintu tak tutup.. ada sekali tu, kawan diorang datang rumah. mengisap la..tiba-tiba salah seorang bangun londehkan seluar dan kentut kat muka kawan dia..siap keluar sisa sisa tu..ape ke jadahnya perangai.

Jadi..kalau tak nak jadi bodo..janganla menghampiri dadah..sikitpun jangan..sia sia hidup..Disebabkan Khalis tak berapa berminat nak terjemahkan surat kabo mat salleh..lagipun readers bukan suka baca detail..kalau bacapun ingat seminit dua je..better Khalis begi tajuk besar ngan main point..ye tak.. nak tau lebih lanjut di sini

ladang yang dilitupi dengan jaring hitam

pemeriksaan di lakukan


kemudahan tandas disediakan

askar berkawal di dalam ladang

pemandangan ladang dari udara

askar terpaksa berjaga jaga kerana bimbang berlaku serangan balas

ketua polis menunjukkan barang rampasan

perbandingan keluasan ladang dengan rumah dan truk

ladang ganja di padang pasir mexico

Seorang pekerja yang mati dibunuh askar dalam kejadian tembak menembak
besar ooo..patutla taikun dadah mexico ni kaya raya

7 comments:

peh.punyelah besar.mst kaye.

malas la nak bace berite dia, hehehe

fuyooooo...gila besar ladang dia... boleh jadik kayo ni kalu aku pun da ladang cam nih hik3x...>>> ><

yg mmber abg khalis 2...eeee teruk tol perangai....

fuiyo.. mana2 pun boleh. selagi ada jalan ade je nk buat

pastu kerajaan mexico amik suma pokok2 ganja tu..dorang proses sendiri..buat duit..mmg cam siot..same2 korupt

tandas xde pintu sbb xnk pekerja dorg curi isap ganja dlm tandas..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...