Video Pening Kepala : Permainan mata menipu kecantikan mereka

Kalau korang tengok video ni, korang akan tahu bahawa illusi betul2 menyebabkan kita tertipu banyak kali.Perbezaannya video ini cuba kali pertama korang tengok,korang tengok wajah2 model.. kali kedua tengok korang fokus pada titik di tengah..mesti kagum oo

Camne?Cubala try dulu..

Comments

Ym.Bundle said…
tak jadi pape pon..
nabilah_2908 said…
errr...kalau tenung tanda tu..mmg nmpk muka org yg menakutkan..huhu..

cantik la header...boleh gerak2...I like...!! :)
yatie Awang said…
wehhh...takut jugak tengok...eeeee...
Cik TeN10 said…
uihhh... ngeri! huhu
LaLa said…
betul la...
gamba tu gerak2...
Anonymous said…
woooaaaa!!!! reen nampak ... hebat wooo .. hahah...
ArulchelseA said…
jd mcm muka babi...gila la cuak aku bro...
Aslina said…
seme jadi mcm muka2 dalam lukisan abstrak yang picasso buat tu...

semua menakutkan...

mcm alien...
puteri ain said…
uish scary pulak tengok .
ABU said…
aku nampak bibir..hahahah
Arpiiz said…
ye, sememangnya terjadi benda yang pelik..hehe
cikida said…
ahhahah..ape2 je la...=p
cik sakdi said…
peh mcm muke alien kat man in black je. haha

Popular Posts