Pages

Support Penaja

Sunday, July 10, 2011

komik lawak : Bila porno mampu menyelamatkan nyawa

Posted by mykhalis On 9:34 PM 7 comments

Hari ni jari jemariku begitu letih sekali.. Rehat awal.. Tadi seorang sahabat bertanya.. Antara dengar cerita nista fitnah dan menjatuhkan mengumpat seperti di tv3  atau filem porno, mana yang lebih jijik dan hina?

Ada sahabat lain jawab.. tengok porno dosa kita pada diri sendiri.. tapi dosa fitnah lagi hina dari itu.. Khalis masih lagi memerhatikan perbualan tu..macam-macam pendapat.. tapi hidup kita kalau mendapat rezeki dari fitnah tak ke mana la jawabnya.. mungkin kaya di dunia..

Tapi bagaimana dengan niat murni doktor ni.. hospital penuh.. tiada tempat lagi untuk pesakit..Jom tengok apa yang dilakukannya.

hurmm..logikke??wahaha

7 comments:

hahah! hampeh je

dill.

bila lah dekat hospital malaysia nak buat cara ni..hahaha

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=224008237639578&set=a.223351487705253.58052.223344854372583&type=1&theater

sakit perut gelak.tp xtau la blh tgk ke x ni.kena like dulu.

khalis2..kalau aku,nak gak cmni..hihihi..

wohhoooooo !!

mintak2 la xde dalam realiti hahaha

bukan ke ia menyihatkan dan mengaktifkan sel badan? hehehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...