18sx : Kuih yang sangat tak senonoh..girls..ready untuk pangkah

entry ini wat anda tertanya tanya

Khalis letak gambar kat bawah sekali tau.. memang bawahhhhhhh sangat.. Yerla.. taknak la korang bukak kat kelas ke.. library ke..cc terkejut pulak.. Khalispun tak tau nak terjemahkan apa sebab Khalis masih kelitu dengan tulisan pada makanan tu..

Nak mintak terjemah tak reti la pulak..Tapi ini betul2 18sx..jadi kalau ada adik kecik ke, kawan-kawan yang tak berapa open ke tangguhkan dulu hajat korang nak tengok.. Tapi biasa la kan?lagi dilarang lagi la nak tengok.. Siapa yang faham ini tulisan apa sila terjemahkan ek..

gambar jauhhhhh di bawahh.. kenal scroll banyak kali..banyak banyak kali..


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==

==
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=




ape kejadahnya makanan camni..ada jugak orang jual..kalau ada jualan mesti ada orang beli..betul tak??


Comments

Wanie Affandi said…
adeh...>< saket perut gelak!! selera ke nak makan..pelik2 je orang ni..erh...
CikRangers (CR) said…
yucksss...geli arr..cer bygkan kalo kuih tu rentung..eeeee...bnyk lagi design yg ni gak dorang nak buat.tak senonoh langsung kan..
gelinyeeeee,siap ade acuan weh,..adoii,..xdaye,..huhuhu,.
is_isaac said…
haha, ader isi ape lah kat dalam kuih tuh..
coklat ker? hahahhaha
Shaherah said…
waffle ke.. >.<" pelik2 je lar.. hahha
mykhalis said…
@wanie memang pelik gile..erkk
mykhalis said…
@CR kenapa perlu bayang rentung?kenapa tak bayang kurang masak..wahahha..tak snonoh!!
mykhalis said…
@CN mujur ada acuan..kalau buatan tangan??haruu
nuyuEna said…
ni kalau ade kt msia..xtau nk ckp la...haha
mykhalis said…
@i_i damn..klako wahahahha
mykhalis said…
@sha tak tau la,,ye kot.takkan apam balik..ahaks
mykhalis said…
@nuyu..perghh.,.jgnla ada kat malaysia..seram ooo
vampire's lovex said…
malu je nak makan...huawawawa
MyHeart said…
erkk...tergamam sambil terkedu lalu terbisu seketika...kehkehkeh
lisa lis said…
ok..dah ready..pas komen ni nak tutup..huhuhuhu~ malu weh ><
anak abah said…
=D

adoiii! lawak d tengahari. haha.
Puan Kutu said…
kihkih..takde selera nk mkn..:p
mykhalis said…
@VL ada niat nak makan ke?wahaha
mykhalis said…
@myheart kenapa sampai begitu??keh keh keh
mykhalis said…
@LL wahaha..dah tutup ke tenung lagi??hehehe
mykhalis said…
@AA semoga ceria..LOL
mykhalis said…
@PK yke?mujur tak dihidangkan di kenduri
MrZuRied said…
khalis... kelitu tue apa?kui3..
kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu
kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu
kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu
kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu kelitu

jangan mare..
TK said…
err... hilang terus selera makan~
mykhalis said…
@zuried cis cis cis.. malas arr nak betul kan..hehehe
mykhalis said…
@TK janganla berselera k?
cik sakdi said…
orang bute je kot yang datang beli. hahaha peh mase scroll bawah tu cepat2 oooo. hehe
mykhalis said…
@cik sakdi..kenapa cepat2?nak tahu apa yg ada ek?hehe
deeya said…
alamak ! dah teretngok pulak .. memang tak sabar betol tadi . astaghfirullah al azim ... astaghfirullah al azim ... sakit mata ! (-.-")
.ejat. said…
jepun jepun,macam2 benda kreatif dorg ni,kreatif tak bertempat pulak. adehhh.
BHAIHAQI COOL said…
otak kunin sgt ni~~ mcm2 laa~~
hahahaa~~

Popular Posts