Pages

Support Penaja

Sunday, July 10, 2011

Kaunselor Lelaki memang hampehh

Posted by mykhalis On 7:40 PM 6 comments

Kalau Khalis baca hmetro..Khalis suka bahagian minta nasihat je.. tapi soalan yang sama je orang tanya.. terlanjur.. cinta tak direstui. suami orang.. betul tak? Naik muak dah..

Tapi cuba baca kolum ruangan nasihat ni.. mesti kalau korang pengadunya..korang takkan puas hati!

macam haremmmm

Lawati Mykhalis untuk ketahui di mana mamat katak Ibrahim Ali semasa BERSIH 2.0

6 comments:

siot je kaunselor uh.

khalis.. ni bahasa kiasan tahap tinggi... kita kena cek segala kesilapan.. dan mungkin juga salah kita.. hehe

lain yg ditanye, lain yg dijwab.
lawak tol=D

counselor ni mesti dulu blaja automotive atau engineering nih. hampess.

tu mesti silap pembaca pruf....tapi kan, soklan soal jawab biasanya yang tanya tukang jawab sendiri, kunun2 orang lain la tanya....

mcm mintak penyepak jerk kaunselor...haha...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...