Kaunselor Lelaki memang hampehh

Kalau Khalis baca hmetro..Khalis suka bahagian minta nasihat je.. tapi soalan yang sama je orang tanya.. terlanjur.. cinta tak direstui. suami orang.. betul tak? Naik muak dah..

Tapi cuba baca kolum ruangan nasihat ni.. mesti kalau korang pengadunya..korang takkan puas hati!

macam haremmmm

Lawati Mykhalis untuk ketahui di mana mamat katak Ibrahim Ali semasa BERSIH 2.0

Comments

akmaL said…
siot je kaunselor uh.
Encik MamaT said…
khalis.. ni bahasa kiasan tahap tinggi... kita kena cek segala kesilapan.. dan mungkin juga salah kita.. hehe
Cik Asma BLuppy said…
lain yg ditanye, lain yg dijwab.
lawak tol=D
gadis HIJAB said…
counselor ni mesti dulu blaja automotive atau engineering nih. hampess.
HAKMI said…
tu mesti silap pembaca pruf....tapi kan, soklan soal jawab biasanya yang tanya tukang jawab sendiri, kunun2 orang lain la tanya....
eiYja_cHum3yl said…
mcm mintak penyepak jerk kaunselor...haha...

Popular Posts