Lu langsi Lu Mati Liverpool..apa ni apa ni??

sabar-sabar..wa respek lu sebab tak pakai baju liverpool..tabik springgg

Khalis merupakan seorang ahli pasif dalam kelab supporter MU. Di dalam kelab ini ada beberapa orang ahli liverpool yang menjadi pemeriah suasana. Dan sebagai fan manchester united, Khalis tak pernah tengok diskriminasi terhadapa mana-mana kelab.

Tapi ini sudah lebih.. penyokong liverpool sudah melangkaui batasan. Malah Pada tahun 2008/9 semasa Chelsea datang Malaysia.. Khalis merupakan antara penyokong MU yang berdiri di kawasan VVIP(kerana menang tiket dari Maxis) dan tak pernah tengok diskriminasi camni.


patutla penyokong Liverpool kalau menang dengan MU sambutan mengalahkan menang liga.Sakit hati sangat dah ke.. Loverpool hanyalah sejarah silam beb.Sila bukak history channel untuk tengok sejarah lampau..hehe.. Kepada Liverpool semua..kita semua geng je.biasala kutuk-kutuk..tapi takkan sampai nak suruh cabut baju kut..takkan tengok logo MU dah panas badan..huk huk hukk..sian hang pa..

Comments

ArulchelseA said…
memang bermasalh mcm ni..apa da..tu pun nk bising ke..aku pakai bju chelsea kat pnyokong malaysia ok je..kih kih kih

memalukan liverpool..
Sarah Said said…
ape kne tah dorg ni. so immature!
sy ada kt sblh kejadian tu..as a liv fan, jwpn sy mudah je..len kali pakai la jersi harimau malaya

Kerana LiverpoolFC episode 1
mykhalis said…
tapi sian la kat dia..biasala pakai baju team lain..
d_LA said…
isy..ni fanatik gila dh ni..x boleh ahhh wat camni, ape hak kita..suka hati dialah nk pakai baju MU ke, barca ke..kan dah ter emo dla harini
Safwan Saufi said…
nasib baek dia lelaki, kalo pompuan pakai baju MU, takkan nak suruh bukak jgk....
Dh la kat baju tu terang2 syarikat arak....
Astaghfirullah...
~~Ticer Wann~~ said…
beragak2 la nak fanatik pun... entah apa-apa jer penyokong liv tu
Pacek ABU sifir said…
what the fishhh... gile arh..liverpool fans mmg cmni doe..tatao lak kat msia neh pom jadik..chait..tp aku bkn fans MU..hahak
Fahman said…
orang2 kat anfield takdek la plak buat mcm ni. fanatik melebihkan orang putih.

Popular Posts