Cara buang dan masukkan mata batu

Dari YT Khalis merajinkan diri printscreen satu persatu..citt



senyum dulu

cungkil sikit

tunjukkan ruangan kosong


ini mata baru yg nak dimasukkan
masukkan perlahan-lahan
Adjust mata lepas dah masuk



Agak menggelikan la sebab Khalis kena wat satu-satu.. kalaula internet Malaysia ni laju..leh je masukkan YT kan?

Comments

mrs naymie said…
first!!yeayh!! maaf khalis!!!ngeri amat!!!!part ruang kosong tu....eeee..ingt cara pakai bulu mata..errrr -_-
ieyla said…
ya Allah, gelinya ila tengok bab dia buang mata tu...
saya YANA said…
eii.. boleh ke kelua biji mate sesuka.. bukan ada wayar ke.. hehe...

ke orang ni sebenarnye pakai mata palsu.. buta..
Marcella said…
oh..begitu rupanya mata batu. selama ni pernah dengar je.kasihan ya mat..macam siksa je..
what the..?

crazyy!!! x_X
misz farahniza said…
err...................
spooky.............
muahahaha..........
Norfidayu said…
ee..menakutkan betul lah khalis ni.
sampai nk terkeluar biji mate nih tgk..
b a m b a m ' s said…
wargghhhhh~!! mata betol sy pon nk terkeluar tgk pic nie..adehhh~!
sharifahzakiah said…
eeee eee khalis ni , mnkutkan je ltk gmbr mcm ni lorrrr...huhuhu
Nzyrahun said…
Memang tak tidur mlm ah aku mlm ni hahaha
soooooour said…
wah...xtream nya.....
~~Ticer Wann~~ said…
ishh... mengerikan jak...
Miss Tira said…
Ini silap mata ke atau mata yang silap ni?
vampire's lovex said…
ngerii !!!! doii adoiii
chentaNUYU said…
adoi...tgk pun sakit..biar betul ni khalis??
lalink7 said…
Ya Allah..kesian kat dia..slesa ke die dgn memasukkan mata batu tue?
mOon jOhari said…
kesiannya kat dia..
kucarkacir said…
err..mcm mana tu?

Popular Posts