Pages

Support Penaja

Sunday, May 22, 2011

Cara buang dan masukkan mata batu

Posted by mykhalis On 5:00 PM 18 comments

Dari YT Khalis merajinkan diri printscreen satu persatu..citt



senyum dulu

cungkil sikit

tunjukkan ruangan kosong


ini mata baru yg nak dimasukkan
masukkan perlahan-lahan
Adjust mata lepas dah masuk



Agak menggelikan la sebab Khalis kena wat satu-satu.. kalaula internet Malaysia ni laju..leh je masukkan YT kan?

18 comments:

first!!yeayh!! maaf khalis!!!ngeri amat!!!!part ruang kosong tu....eeee..ingt cara pakai bulu mata..errrr -_-

ya Allah, gelinya ila tengok bab dia buang mata tu...

eii.. boleh ke kelua biji mate sesuka.. bukan ada wayar ke.. hehe...

ke orang ni sebenarnye pakai mata palsu.. buta..

oh..begitu rupanya mata batu. selama ni pernah dengar je.kasihan ya mat..macam siksa je..

err...................
spooky.............
muahahaha..........

ee..menakutkan betul lah khalis ni.
sampai nk terkeluar biji mate nih tgk..

wargghhhhh~!! mata betol sy pon nk terkeluar tgk pic nie..adehhh~!

eeee eee khalis ni , mnkutkan je ltk gmbr mcm ni lorrrr...huhuhu

Memang tak tidur mlm ah aku mlm ni hahaha

Ini silap mata ke atau mata yang silap ni?

adoi...tgk pun sakit..biar betul ni khalis??

Ya Allah..kesian kat dia..slesa ke die dgn memasukkan mata batu tue?

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...