18sx Dewa kemaluan di Bhutan

Ok..ini betul-betul 18sx..Memang tiada gambar sebenar yang buka aurat ke apa ke..tetapi ianya memang jelas sangat tak senonoh.. Khalis kongsikan kerana bagi Khalis informasi ni menarik.. Kalau anda tak sukakan perkara-perkara tak senonoh sila baca artikel lain.. Khalis ada ratusan posting dalam blog ini..hehe








Kira space banyak jugakla,, ok Khalis menjangkakan yang baca ini adalah mereka yang nak tahu k? so, ceritanya di Bhutan.. ada seorang lelaki nie.  Drukpa Kunley (1455 – 1529) dia ini kira hebat kerana telah menakluk hampir 5000 orang wanita.. Kira cakap.,. semua wanita dari anak ke emak ke nenek semua dia dah sapu la..

Kerana kehebatannya..muncullah lagenda bahawa kekuasaannya datang kerana berjaya menewaskan makhluk jahat menggunakan senjata lelakinya sahaja..tu yang dia jadi gagah di ranjang tu..Jadi penduduk di Bhutan ni menganggapnya dewa penis.. maka setiap rumah mesti ada hiasan penis..

Jom layan gambar..amaran: tiada penis sebenar di dalam gambar ini!!!













macam macam..ingatkan orang jepun je percaya pada dewa kemaluan..kat Bhutan pun ada..

Comments

nelly said…
susa eden na jawab yang ni ~
hehehe
~~Ticer Wann~~ said…
pelik-pelik la dorang ni...
ASaDa RyutaRo said…
sabor je lah. nasib baik takde yang dedah penis secara terbuka kat situ. hahaha..
misz farahniza said…
huargghh...
what the fish........
x ptot..x sggop tengok..
mykhalis said…
@nelly wahahha..segan khalis nak membalasnya
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~sanagt2 pelik..punya la taksub
mykhalis said…
@ASaDa RyutaRo wahaha.. masih menjaga sedikit kesucian dalam blog ini
mykhalis said…
@misz farahniza jangan2...sila jaga pandangan mata
mykhalis said…
@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine adehhh,,baru perasan..lalalaalalaa
Wanie Affandi said…
18sx...nasib dah 19..hahahah
Aslina said…
This comment has been removed by the author.
Aslina said…
mesti makhluk jahat tu pompuan. cis.

tak pun jenis gay.
Arpiiz said…
arghh, tak sanggup tengok sampai habis..hehehe
Myzul said…
hehe..mcm2 kat dunia ni. kalau tak singgah blog khalis ni takderlah tau benda2 pelik kat serata dunia nih.
Anonymous said…
Memang tak tahu malu dorang ni. -.-
b a m b a m ' s said…
hhahhahaha...macam2!!!
vampire's lovex said…
hoooooooo tah pape....
cik sakdi said…
fuyoo. jadi meriam! haha
MFI said…
jangan ada yang buat mcm ni kat malaysia udah ler..hahaha
Meera said…
segan nya!! haih :D
lalink7 said…
erkk..pepelik la..xde benda lain ke nak dilukiss..issk
mOon jOhari said…
...lalalala...mak mOon xtaw Moon tengOk gambaQ lucah arini...llalalalal~~~~

Popular Posts