Pages

Support Penaja

Monday, May 23, 2011

10 koleksi botol wangi yang menarik dan ekslusif

Posted by mykhalis On 6:10 PM 6 comments

Khalis bukanlah penggemar wangi wangian walaupun sampai tingkatan 5 Khalis masih pakai bedak di muka.. Itupun sebab nak kulit kelihatan putih..

Malah 1 Drop Perfumes semasa bertunang setahun lepas rasanya 1 botolpun tak habis..erkkk..

Tapi bila tengok botol-botol minyak wangi ni, Khalis dapat membayangkan kesedapan baunya.. Khalis ada juga cuba nak beli axe.. tapi wife jeling je.. ayat klise wanita.. " ooo.. baru sekarang dah pandai wangi-wangi ek? sebelum ni takpun" heeeee

Nampaknya minyak wangi atar jela jumpa kat baju Khalis..tupun masa hari raya..


Mp3 Player ShapeGivenchy Play by Givenchy
Hand Grenade Shape - Flowerbomb .It appears Flowerbomb has created too much of a sensation, as last week it was pulled from duty free shops at the international airport in Oslo, Norway out of fear that trendy terrorists will be tempted to use it.

Wheel Shape – D.A.D Jewel Wheel Fragrance

Level Shape - Levelus. Even the toughest men wouldn’t be caught dead with a frou frou bottle so this one comes packaged and functions as a level.

Handcuffs Shape – Konvict.

Add caption

Fist Shape – Diesel Only The Brave.

USB Drive Shape - Jean Paul Gaultier’s Le Male USB Stick

The Tank – based off of the wheel tread from a tank
Khalis betul-betul suka yang tank ni.. nampak macho betul

6 comments:

Yana pon rasa macam wangi je..

Yana suka bau minyak wangi lelaki.. lagi2 hugo boss... haha... kalau abang ada, Yana mesti nak pakai..

Awan pun sama, tak pakai minyak wangi. Guna pewangi ketiak saja.
Tertarik dengan D.A.D tu, unik.

aiseh..uniknya botol dia..cm nk kumpul je wt koleksi..

suka gak beli minyak wangi sebab nak kumpul botol..bukan nak pakai sangat pun :D

usb tu terbaik.. haha :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...