10 koleksi botol wangi yang menarik dan ekslusif

Khalis bukanlah penggemar wangi wangian walaupun sampai tingkatan 5 Khalis masih pakai bedak di muka.. Itupun sebab nak kulit kelihatan putih..

Malah 1 Drop Perfumes semasa bertunang setahun lepas rasanya 1 botolpun tak habis..erkkk..

Tapi bila tengok botol-botol minyak wangi ni, Khalis dapat membayangkan kesedapan baunya.. Khalis ada juga cuba nak beli axe.. tapi wife jeling je.. ayat klise wanita.. " ooo.. baru sekarang dah pandai wangi-wangi ek? sebelum ni takpun" heeeee

Nampaknya minyak wangi atar jela jumpa kat baju Khalis..tupun masa hari raya..


Mp3 Player ShapeGivenchy Play by Givenchy
Hand Grenade Shape - Flowerbomb .It appears Flowerbomb has created too much of a sensation, as last week it was pulled from duty free shops at the international airport in Oslo, Norway out of fear that trendy terrorists will be tempted to use it.

Wheel Shape – D.A.D Jewel Wheel Fragrance

Level Shape - Levelus. Even the toughest men wouldn’t be caught dead with a frou frou bottle so this one comes packaged and functions as a level.

Handcuffs Shape – Konvict.

Add caption

Fist Shape – Diesel Only The Brave.

USB Drive Shape - Jean Paul Gaultier’s Le Male USB Stick

The Tank – based off of the wheel tread from a tank
Khalis betul-betul suka yang tank ni.. nampak macho betul

Comments

saya YANA said…
Yana pon rasa macam wangi je..

Yana suka bau minyak wangi lelaki.. lagi2 hugo boss... haha... kalau abang ada, Yana mesti nak pakai..
Awan Biru said…
Awan pun sama, tak pakai minyak wangi. Guna pewangi ketiak saja.
Tertarik dengan D.A.D tu, unik.
Marcella said…
aiseh..uniknya botol dia..cm nk kumpul je wt koleksi..
~~Ticer Wann~~ said…
suka gak beli minyak wangi sebab nak kumpul botol..bukan nak pakai sangat pun :D
peep said…
usb tu terbaik.. haha :)
ahmad fadzeli said…
yg gari tu serius terbaik..

Popular Posts